راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پویش ملی آموزش رایگان برای کسب‌وکارها آغاز شد

کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران پویش آموزش رایگان راه‌اندازی کرده است؛ اولین دوره آموزشی این پویش با موضوع «ارزش‌گذاری و جذب سرمایه» دهم‌تیرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود

کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران پویش ملی آموزش رایگان را راه‌اندازی کرده است. هدف از این پویش توسعه کاربری فناوری اطلاعات در کسب‌وکارها و تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال و اشتغال‌زایی است.

باتوجه به شعار سال یعنی جهش تولید از یک سو و تأثیر ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی و رویکرد مردم در بهره‌گیری از فضای مجازی برای حفظ سلامت جامعه از سوی دیگر، اهمیت فناوری اطلاعات به‌عنوان موتور محرک اقتصاد و تأثیر آن بر رفتار فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش نمایان می‌شود. بهره‌گیری از روش‌های نوین فناورانه در بخش‌های مختلف صنعت باعث افزایش کیفیت محصولات و خدمات، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

این پویش جهت دستیابی به سهم ۱۰ درصدی اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۴ به اقتصاد دیجیتال، فضای مناسبی برای برقراری ارتباط فعالان اقتصادی، تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع، فعالان فرهنگی وهنری، متخصصان فناوری اطلاعات و مردم به منظور توسعه اقتصاد و عدالت اجتماعی است.

براساس برنامه‌ریزی‌ها و تفاهم انجام شده با یک کالج کانادایی، اساتید ایرانی اقتصاد دیجیتال مقیم خارج از کشور با این پویش همکاری خواهند کرد.

اولین دوره آموزشی این پویش با موضوع «ارزش‌گذاری و جذب سرمایه» دهم‌تیرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. ساعت برگزاری این دوره 16 تا 18 است.

علاقمندان می‌توانند از این لینک برای ثبت نام سایت دسترسی داشته باشند.

منبع پایگاه خبری اتاق ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.