راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وبینار «مجوز، چالش بزرگ استارتاپ‌ها» برگزار می‌شود

وبینار «مجوز، چالش بزرگ استارت‌آپ‌ها» پنج شنبه 12 تیر ماه از ساعت 11 الی 12:30 برگزار می‌شود. در این وبینار به مهم‌ترین چالش استارت‌آپ‌ها یعنی مجوز پرداخته می‌شود. بر اساس ماده 27 قانون نظام صنفی و ماده 12 قانون تعزیرات حکومتی درصورتی که کسب‌وکاری بدون مجوز فعالیت کند، با اعلام اتحادیه راساً از طریق نیروی انتظامی پلمپ و درصورتی که در فضای مجازی مشغول به فعالیت باشد، فیلتر می‌شود.

این وبینار توسط سید محمدحسن خلخالی، مدرس دانشگاه و مشاور حقوقی کسب‌وکارهای آنلاین و مؤلف کتب حقوقی با حمایت مرکز نوآوری امید برگزار می‌شود و بابیانی ساده به موضوعاتی همچون؛ معرفی انواع شرکت، انواع سهام، آشنایی با نحوه ثبت شرکت، ثبت علامت تجاری، طرح صنعتی، نظام صنفی رایانه‌ای، اینماد، نحوه اخذ پروانه کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی، نحوه ثبت و صدور مجوز نرم‌افزار، ثبت طرح و صدور مجوز تولید اسباب بازی، درگاه ملی مجوزهای کشور و … می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این وبینار به این لینک مراجعه کنند. کاربران سایت راه پرداخت که علاقه‌مند به حضور در این نشست هستند می‌توانند با کد way2pay از تخفیف 20 درصدی شرکت در این وبینار بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.