راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

میانگین تراکنش‌های خودپردازهای صادرات در 9 ماهه اخیر

دستگاه‌هاي خودپرداز بانک صادرات ايران در 9 ماهه اول سال 91 به طور ميانگين 2 ميليون و 300 هزار تراکنش مالي مشتريان را با موفقيت به انجام رسانده‌اند.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور بهره مندي و دسترسي بيشتر مشتريان با هدف تکريم و تامين رضايت آنان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌هاي خودپردازها را دردستورکار قرار داده و براين اساس تا پايان آذر ماه سال جاري، 3 هزار و 835 دستگاه ثابت و سيار را در سراسر کشور نصب نموده که اين تعداد دستگاه به صورت ميانگين در روز بيش از 2 ميليون و 300 هزار تراکنش را به موفقيت انجام داده‌اند. براساس اين گزارش مبلغ تراکنش‌هاي مالي دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک درپايان آذرماه نسبت به مقطع زماني مشابه در سال 90، 78 درصد رشد را نشان مي‌دهند.

گفتني است ميانگين تراکنش‌هاي الکترونيکي اين بانک در روزهاي خاص به بيش از 22 ميليون تراکنش بالغ مي شود. همچنين خودپردازهاي اين بانک به طور ميانگين هرماه حدود 91 هزار ميليارد ريال را بين حساب‌هاي هموطنان جابجا مي‌کنند که اين ميزان معادل 28 درصد کل مبالغ جابجا شده در شبکه بانکي است.

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.