سقف تراکنش‌های بانکی از اول خرداد به حالت عادی برمی‌گردد

سقف تراکنش‌های بانکی از اول خرداد به حالت عادی برمی‌گردد

بانک مرکزی امروز ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ در بخشنامه‌ای سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت‌های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بيماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد زیر بایستی از تاریخ یکم خردادماه ۱۳۹۹ بر اساس بخشنامه‌های شرايط عادی اجرا شود:

  • سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کيوسک و خودپردازها حداکثر به مبلغ ۳ میلیون تومان در شبانه روز
  • سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها به مبلغ یک میلیون تومان
  • سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان
  • تمدید کارت‌های بانکی پس از احراز هويت حضوری
نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/n6un کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی