بانک مرکزی امروز ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ در بخشنامهای سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارتهای بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بيماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانکها، موارد زیر بایستی از تاریخ یکم خردادماه ۱۳۹۹ بر اساس بخشنامههای شرايط عادی اجرا شود:
- سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاههای اینترنتی، کيوسک و خودپردازها حداکثر به مبلغ ۳ میلیون تومان در شبانه روز
- سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداختسازها به مبلغ یک میلیون تومان
- سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان
- تمدید کارتهای بانکی پس از احراز هويت حضوری