راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اکسچنج اکسیر در دوران کرونا چه وضعیتی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

شیوع ویروس کرونا باعث شد بسیاری از کسب‌وکارها برای حفظ سلامتی کارمندان خود شرایط کاری خود را تغییر دهند و زیرساخت‌هایی را برای دورکاری و یا زیاد کردن فاصله کارمندان ایجاد کنند. شرایط تجربه‌نشده‌ای که بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شدند به سراغ آن بروند و شیوه کار کردن خود را با توجه به آن تغییر دهند. در این روزهای سخت کرونایی تصمیم گرفتیم به سراغ کسب‌کارهای مالی و فناوری برویم و وضعیت فعلی آنها را با توجه به شیوع ویروس کرونا به تصویر بکشیم. در این گزارش سری به اکسچنج اکسیر زدیم و با احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل این شرکت گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم.

اکسیر یک پلتفرم بومی هوشمند برای خریدوفروش رمزارزها است که از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده است و جزو اولین کسب‌وکارهایی بود که اوایل اسفندماه دورکاری را شروع کرد. به‌گفته قاضی‌زاده، هر چند در ابتدای این موضوع، در بحث ارتباطات کمی دچار مشکل شدند، اما زیرساخت‌هایشان را به‌سرعت تغییر دادند و بازخورد خوبی نیز در این زمینه دریافت کردند. «دورکاری نه‌تنها عملکرد ما را کاهش نداد، بلکه در برخی بخش‌ها شاهد رشد هم بودیم، چراکه در این وضعیت بعضی از نیروهای ما تقریبا به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کردند.»

در ادامه گفت‌وگوی ما با احسان قاضی‌زاده مدیرعامل اکسیر را می‌بینید که درباره وضعیت این مجموعه در دوران کرونا و وضعیت رمزارزها به‌ویژه بیت‌کوین در بحران کرونا صحبت کردیم.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.