راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه‌ خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد فراهم شد

بانک‌پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده‌‌است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری‌ها، شرکت‏های بیمه، فین‌تک‌‏ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‌های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‏بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‏‌های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ ساعات شبانه ‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏ سرویس به‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

در حال حاضر خدمات وب ‏سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏ کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس بگیرید یا سامانه‌ CRM مراجعه کنید.

منبع روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.