راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیمرغ تجارت در دوران کرونا چه وضعیتی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

بسیاری از شرکت‌ها تا پیش از بحران کرونا نه به دورکاری فکر می‌کردند و نه برای آن دستورالعمل و راهبردی داشتند. وضعیت تجربه‌نشده کرونا اما هم بساط دورکاری را حسابی گرم کرد و هم شیوه کار حضوری و با هم کار کردن را. ما در مجموعه راه ‌پرداخت در این اوقات به شرکت‌ها سر می‌زنیم و از حال‌وهوای کار آنها در این زمان سخت می‌پرسیم. یکی از این شرکت‌ها سیمرغ تجارت است. از فعالیت‌های اصلی شرکت سیمرغ تجارت ارائه محصولات و راهکارهای هوشمند شهری مانند کارت‌های چندمنظوره بانکی، سامانه کارت‌های شهروندی و غیره است. محمد آجدانی، مدیرعامل این شرکت معتقد است که با شیوع ویروس کرونا تراکنش‌های کارت‌های بلیت حمل‌ونقل شهری افت بسیار شدیدی داشته و برخی موارد تا حدود یک‌چهارم هم کاهش داشته است.

از نظر او تجربه دورکاری در همه بخش‌های مجموعه مثبت نبوده است. به‌طور مثال در تیم‌های فنی تا حدودی می‌توان دورکاری داشت، اما در حوزه کسب‌وکاری دورکاری به‌مراتب سخت‌تر است؛ هرچند به‌مرور همه یاد گرفتند که چه کاری را انجام دهند. برگزاری جلسات آنلاین هم به خودی خود اتفاق خوبی بوده و باعث شد زمانی که قبلا برای رفت‌وآمد صرف می‌کردیم، کمتر شود، اما تا زمانی که بخواهیم به نقطه مطلوبی برسیم، قطعا بخشی از مراودات بین‌شرکتی ما دچار مشکل می‌شود.

در ادامه گفت‌وگوی ما با محمد آجدانی مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت آمده است که درباره فعالیت‌های این شرکت، حال و هوای آن در دوران کرونا تجربه دورکاری آنها گفت‌وگو کردیم.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.