راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران کیش در سال 98 چه تحولاتی داشته است؟

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه‌ای بیش از ۱۲ سال یکی از اولین‌های شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت است. بهزاد علیپور، معاون فناوری اطلاعات ایران کیش از دستاوردهایی که این شرکت در سال 1398 داشته گفته که در ادامه می‌خوانید.

علیپور گفت: «سال 98 اگر چه سال پرچالشی بود، اما موفقیت‌های خوبی هم به دست آمد. ایران کیش در ارتقای کیفیت سرویس‌ها و محصولات خود به دستاوردهای خوبی رسید. برای مثال موفق شدیم درگاه اینترنتی IPG ایران کیش را با رابط کاربری جدید و امکانات تازه ارائه کنیم، با تحولات صورت گرفته در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی ایران کیش جزو بهترین درگاه‌های IPG کشور محسوب می‌شود.

او افزود: «همچنین به‌طور خاص سرویس‌های متنوع زیادی برای بسیاری از سازمان‌های کشور ایجاد کردیم، در زمینه ارائه رمز پویا پیشرو بودیم و در سامانه هریم همکاری‌های خوبی با بانک مرکزی و شاپرک صورت گرفت. اولین PSP بودیم که موفق شدیم به این خدمات متصل شویم و در این حوزه ارائه خدمت کنیم که اکنون نتیجه‌اش در سامانه IPG و نرم‌افزار پات مشهود است و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.»


ارتقای سامانه سوئیچ به شاپرک 2


او با اشاره به اینکه در زمینه دستگاه کارت‌خوان، موفقیت‌های خوبی داشتیم، ادامه داد: «ما توانستیم برای برندهای اصلی شرکت در دستگاه‌های کارت‌خوان، نسخه‌های بومی ارائه کنیم، اکنون ادعا می‌کنیم نرم‌افزاری که ما به‌صورت بومی ارائه کردیم و قابل استفاده است با کیفیت‌ترین و بهترین نسخه‌های موجود در بازار است، هم از لحاظ زمان پاسخگویی، هم امنیت تراکنشی، بهبودهای خوبی صورت گرفت. سامانه سوییچ ایران کیش را نیز به شاپرک 2 ارتقا دادیم.»

به‌گفته علیپور به لحاظ فنی در همه موارد کاری کردیم که همکاران ما در حوزه بازاریابی دچار مشکل فنی نباشند و بتوانند با تمام PSPها رقابت کنند. ذخیره کارت‌ها بر اساس شماره تلفن‌های همراه، قابلیت‌های گرافیکی که در IPG ایجاد شده یا حضور در هریم باعث می‌شود که ما اکنون نه تنها نسبت به رقبا چیزی کم نداشته بلکه بهترین باشیم. اخیراً اتفاقاتی افتاده که باعث ارتقای تراکنش‌ها در این درگاه شده است، اما جا دارد رتبه‌های خیلی بهتری در آمار تراکنش داشته باشیم.

او خاطر نشان کرد: «بخشی از کارهایی که در سال 98  انجام دادیم ثمره‌اش در سال 99 مشخص می‌شود. در سال گذشته بخشی از کارها را در سطح رونمایی و یا دموی محصول انجام دادیم مانند پرداخت کیوآر کد که با شراکت بانک تجارت صورت گرفت و تمامی امور فنی آن در ایران کیش انجام شد. پروژه‌های دیگری داریم که بسیار خاص هستند . فیچرهایی که هم اکنون داریم و همچنان فیچرهای خاصی که اضافه می‌کنیم در صنعت پرداخت کشور بی نظیر است. مواردی هم هست که واحد معاونت کسب‌وکار هر زمان خواست می‌تواند آن را اعلام کند.»

منبع روابط عمومی ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.