راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نتایج مقالات دومین همایش نظام‌های پرداخت اعلام شد

نتایج داوری مقالات رسیده به دبیرخانه علمی دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در روزهای 26 و 27 دی‌ماه برگزار می‌شود، اعلام شد.

 براساس اعلام دبیرخانه علمی همایش، در مجموع 399 چکیده مقاله برای همایش ارسال شده که نسبت به دوره نخست، از رشد 12 درصدی برخوردار است.

همچنین خاطرنشان می‌شود از مجموع چکیده مقاله‌های دریافتی که توسط دو تا سه داور مورد قضاوت قرار گرفته، در مجموع 91 مورد پذیرفته و پس از انجام داوری نهایی اصل مقالات، مقاله‌های منتخب به شکل سخنرانی یا پوستر همزمان با برگزاری همایش ارائه شده و در لوح فشرده نیز درج خواهند شد.

از مجموع چکیده مقالات دریافتی، 16 درصد به نظام بانکی کشور، 37 درصد به دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، 34 درصد به اساتید دانشگاه‌ها، 10 درصد به شرکت‌های فعال در این حوزه و 3 درصد به کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات اختصاص داشته است.

دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی انفورماتیک و با حضور دانشگاه‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی www.conf.mbri.ac.ir/ebps2  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 7-88657396 (دبیرخانه علمی) و 2-66596661 (دبیرخانه اجرایی) تماس حاصل كنند.

منبع: دنیای اقتصاد 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.