راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کلینیک کمپین نفس افتتاح شد

جمعی از فعالان بخش خصوصی به‌صورت داوطلبانه کمپینی را به نام «کمپین نفس» راه‌اندازی کردند تا به بخش دولتی در مقابل ویروس کرونا کمک ‌کنند. این پویش که از سوی اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور و تشکل‌های بخش خصوصی آغاز به کار کرده، تلاش دارد برای هماهنگی فعالیت‌های بخش خصوصی در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اقدام کند.



در این راستا کلینیک کمپین نفس پنج‌شنبه ۲9 اسفند در فلکه دوم صادقیه تهران راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این درمانگاه این بود که بیماران مشکوک وارد بیمارستان نشوند. تهویه درمانگاه نیز خاص بیماران حاد تنفسی است و اگر جواب آزمایش کسی مثبت شد به بیمارستان هدایت می‌شود. امکان پیگیری بیماران قرنطینه در منزل را هم فراهم کرده‌ایم و به صورت تلفنی و از راه دور علائم بالینی آنها کنترل می‌شود.

کمک به حل معضلات کادر درمانی، تامین هزینه‌های ملزومات درمانی برای بیمارستان‌ها و کادر درمان، استفاده از رمزارزها برای تسهیل جذب منابع خارجی، ایجاد یک شناسه قبض واحد روی ابزارهای پرداختی و راه‌اندازی یک پلتفرم مکان‌محور جهت جذب منابع از اقداماتی است که کمپین نفس درصدد اجرای آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.