راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین نشان درخش به استارت‌آپ «آسان بورس» رسید

نشان درخش، جایزه‌ای است که هر سه‌ ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به یکی از استارت‌آپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به سه ماه گذشته خود داشته است، اهدا می‌شود. در آخرین ارزیابی صورت گرفته، استارت‌آپ آسان بورس به‌عنوان تیم برگزیده‌ برای دریافت نشان درخش فصل زمستان 98 اعلام شد.

طبق روال رایج مدیریت ثروت ستارگان، اهدا جایزه نشان درخش در گردهم‌آیی فصلی تیم‌های پورتفولیو ستارگان صورت می‌گرفت، اما با توجه به نگرانی‌ها در خصوص شیوع ویروس کرونا و اولویت حفظ سلامت اعضای تیم‌ها، برگزاری گردهمایی فصل زمستان منتفی شد و نشان درخش بدون برگزاری مراسم جمعی، به آسان بورس اهدا شد.

آسان بورس یک استارت‌آپ فعال در بازار سرمایه و فناوری ثروت است. این شرکت پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هدفش تسهیل و ساده‌سازی چنین فعالیتی برای فعالین بازار سرمایه اعم از مبتدی و حرفه‌ای است.

 به‌ این‌ ترتیب پس از دو استارت‌آپ بونس و قسطا، آسان بورس سومین کسب‌وکاری است که موفق به دریافت نشان درخش از مدیریت ثروت ستارگان شده است.

شرکت مدیریت ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر متمرکز بر حوزه فین‌تک است که در حال حاضر ۱۶ کسب‌وکار در پورتفولیو خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.