راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور رایتل در هجدهمین نمایشگاه الکامپ

اپراتور سوم تلفن همراه اعلام کرده است که رایتل، ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در ایران در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ شرکت خواهد کرد.

رایتل اعلام کرد که در هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ برای اولین بار، فناوری نسل سوم تلفن همراه در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

این شرکت اعلام کرده، علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از غرفه رایتل، اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات اولین اپراتور نسل سوم کشور دریافت کنند و در این غرفه، اطلاعات جامعی درباره انواع محصولات و خدمات رایتل، شامل سیم‌کارت‌ها، خدمات پایه و ارزش افزوده، جشنواره ها، طرح‌ها و بسته‌ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از انواع خدمات سفارشی ویژه رایتل مطلع شوند.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فناوری نسل سوم، در بخش‌های مختلف رایتل، امکانات مشاهده انواع خدمات نوین ارزش افزوده نسل سوم از جمله پورتال محتوای چندرسانه‌ای، پرداخت همراه مبتنی بر فناوری NFC فراهم است.

متقاضیان تماس تصویری نیز می‌توانند از خدماتی چون بازی‌های تعاملی و خدمات نسل سوم و انواع خدمات رایتل از جمله اینترنت پرسرعت نسل سوم (3G) را به صورت عملی تجربه و آزمایش کنند.

روابط عمومی رایتل افزود: تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طرفین ارتباط می توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. همچنین مشترکین رایتل می‌توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم برروی گوشی تلفن همراه خود تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند.

مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوری‌های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. در کنار خدمات عنوان شده، فناوری نسل سوم امکان استفاده از طیف گسترده‌تری از خدمات ارزش افزوده (VAS) همچون تلویزیون همراه، بانکداری همراه، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری را فراهم می‌کند.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ 19 تا 22 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.