راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه دریافت رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق پیامک و کد دستوری #713*

با توجه به اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا، علاوه بر استفاده از اپلیکیشن‌های رمزساز بانک‌ها، می‌توان از طرق دیگر نیز اقدام به دریافت رمز دوم پویا کرد؛ از طریق پیامک و یا کدهای دستوری چراکه امکان دسترسی و استفاده از اپلیکیشن‌های رمزساز برای تمام کاربران فراهم نیست و یا برخی از کاربران تمایلی به استفاده از این اپلیکیشن‌ها ندارند. در مطلب پیش رو نگاهی به چگونگی دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک رفاه کارگران از طریق پیامک و همین‌طور کد دستوری #713* خواهیم داشت.


دریافت رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق پیامک


1. جهت دریافت رمز دوم پویا کارت بانک رفاه خود از طریق پیامک، ابتدا به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه مراجعه کنید.

2. سپس گزینه «تغییر رمز و خدمات رمز دوم پویا» را انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه «تایید شماره تلفن همراه مربوط به کارت» جهت فعال‌سازی سامانه پیامکی هریم کلیک کنید.

3. در ادامه شماره همراهی به شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن، روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا فرایند تایید شماره همراه شما تکمیل شود.

4. درنهایت نیز در هر بار پرداخت اینترنتی می‌توانید از امکان رمز دوم پیامکی بانک رفاه استفاده کنید. برای این کار باید روی گزینه «دریافت رمز دوم پویا» که در درگاه‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداختی وجود دارد، کلیک کنید تا درخواست شما به بانک ارسال و رمز دوم پویا به‌صورت پیامکی برایتان ارسال شود.

توجه داشته باشید چنانچه شماره موبایل نمایش داده شده در مرحله تایید شماره تلفن همراه از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه مورد تایید شما نیست، جهت تغییر آن به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید.


دریافت رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق کد دستوری #713*


دارندگان گوشی‌های غیرهوشمند و یا مشتریانی که امکان و یا تمایلی به استفاده از نرم‌افزار رمز ساز رفاه ندارند، می‌توانند با استفاده از کد دستوری #713* از طریق هر یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به‌صورت آنلاین از این سرویس استفاده کنند. جهت دریافت رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق کد دستوری #713*، مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه مراجعه کنید. بعد از واردکردن رمز اول خود، گزینه «تغییر رمز و خدمات رمز دوم پویا» را انتخاب کنید.

2. سپس روی گزینه «تایید شماره تلفن همراه مربوط به کارت» کلیک کنید. در این مرحله شماره همراهی به شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن، گزینه «تایید» را انتخاب کنید.

3. در ادامه گزینه «فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف از طریق کد دستوری #713*» را انتخاب کنید.

4. در این مرحله باید یک کلمه عبور 5 تا 12 رقمی رمز دوم پویا برای کد دستوری #713* تعیین کنید. درنهایت نیز رسید فعال‌سازی رمز دوم پویا برای کد دستوری #713* را دریافت کنید.

5. هر زمان که نیاز به رمز دوم پویا بانک رفاه داشتید و می‌خواستید آن را از طریق کد دستوری #713* دریافت کنید، ابتدا این کد را با تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید. سپس گزینه 4 (رمز پویا کارت) را انتخاب کنید.

6. در ادامه گزینه 1 (دریافت رمز) را انتخاب کنید. سپس باید یکی از کارت‌های بانکی نمایش داده شده انتخاب کنید.

7. سپس باید رمز 5 تا 12 رقمی کد دستوری #713* که در دستگاه خودپرداز آن را تعیین کرده بودید را وارد کنید. درنهایت رمز دوم پویا بانک رفاه به شما نمایش داده می‌شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه به شماره 8525-021 تماس بگیرید.

12 دیدگاه
  1. امیر رضا سروش فر می‌گوید

    سلام برای معلولین ضایعه نخایی که حتی نمیتوانندپای خود پرداز بروند یه راه حل مناسبتر بگذارید

  2. نصرلله مظلومی می‌گوید

    سلام خسته نباشید منم نصرالله مظلومی واز من همسرم ناشنوا چرا که یک سال رفاه واریز نشده به خودم نمیدونم ورمز دوم سخته بودم

  3. نوراله جمالی می‌گوید

    رمزپویاراقبلادربانک رفاه نصب کرده بودم ومدام استفاده میکردم تااینکه روزگذشته ارم رمزپویاراسهواپاک نمودم درخواست دارم بدون مراجعه به بانک مجددابرقرارشود

  4. امیرابراهیمی می‌گوید

    باتشکراززحمات گروه تلاشگربانک رفاه درراستای رفاه هموطنان لطف بفرمایند قطعی خطدرارسال رمزپویارانیزبازسازی فرمایند باتشکر

    1. امیرابراهیمی می‌گوید

      باسلام وخسته نباشیدخواهشا”تصمیمی اتخاذفرمائیدتاهمکارانتان درشعب بانک رفاه جواب قانع کنندهای به مراجعین بدهندوبرای نصب برنامه امروزفردانکنند

  5. بازنشسته می‌گوید

    خیلی بدوسخت شده واقعا

  6. آی گل می‌گوید

    سلام لطفارمزپویارواختیاری یاکلاحذف کنین قبلامشکلی نداشتیم توخونه کارامونومیکردیم اخه این چ راه حل مسخره ای بود

  7. بازنشسته می‌گوید

    سلام من تو کد دستوری 713 گزینه چهارم رو ندارم

  8. ناهید عدل اسا می‌گوید

    باسلام و عرض ادب من از المان با شما تماس می گیرم به جهت اینکه بانک رفاه کارگران شعبه ۵۴۵ خیابان فلسطین شیراز حساب مرا بدون دلیل مسدود کردن و با انها تماس گرفتم و می گویند اگر می خواهید که ح#ابتان دررست شود باید بیایید شیراز و گرنه باید همان جا بمانید تا کارتان درست شود گفتم حساب من درست بوده و شمامی خواستید به بهانه کارت هوشمند حساب مرا خالی کنید من الان از اینجا نمی توانم با سامانه اینتنتی وارد حسابم شوم چون رمز عبور ندارم وانها هم به من نمی دهند تمام دنیا همه دارند با سامانه الکترونیکی کارشان را انجام می دهند خطر ناک نیست ولی برای کارمند بانک خطر ناک است فکر می کنند که من هم مانند خودشان بی معلومات هستممن وکیل داشتم بنده خدا کرونا گرفتن و من با همسر مریض که سن ایشان ۸۳ سالشان است و بیماری الزایمر دارند برای من کافی است ودیگر ازارو اذیت کارمند بانک برای من انجام داده اند زیاد است از شما تقاضا دارم جهت همیاری این شماره رمز عبور را به من بدهید شماره واتساب ۰۰۴۹۱۵۷۸۸۳۹۱۸۸۰ است

    باعرض ادب و احترام

    دکتر ناهید عدل اسا از المان

  9. مریم می‌گوید

    قبلا راحت قبض ها رو پرداخت میکردیم با رمز دوم یک بار مصرف الان اومدن خرابش کردن شماره موبایل وارد میکنیم ولی رمز دوم ی بار مصرف ارسال نمیشه به گوشی قبلا راحت بود الان میگه دگمه پایین رو بزن رمز دوم وارد کن خب وقتی ارسال نمیشه چی وارد کنیم

  10. شاداباد سیتی می‌گوید

    این کد ۷۱۳ را وارد میکنی پیام انگلیس میاد خیلی جالبه خیلی کارشون دیگه درسته . افاده ها طبق طبق . افتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی . اخه من نمیدونم برای اون بنیانگذار بانک رفاه چه دعایی کنم . تو سردر بانک رفاه و مدیراش ……..

  11. Ffff می‌گوید

    یعنی مفت گرونید بخدا چه وضعشه آخه نیم ساعت پشت خط موندم همش میگه نفر اول اتصال ب فلان کارشناس بعد میگه مقدور نیس باز پتس کاری ب کارشناس دیگه نزدیک ده تا کارشناس عوض شد بعد میگه مقدور نیس یعنی چی الان اینم شد مثلا پشتیبانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.