راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت و ایران کیش در راستای تسهیل خرید قسطی پروژه آسان خرید را توسعه می‌دهند

هیبت الله سمیع، معاون مدیرعامل بانک تجارت گفت: «در سال جدید همکاری تنگاتنگی میان ایران کیش و بانک تجارت ایجاد و بسیاری از دغدغه‌ها حل‌وفصل شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های لازم برای آینده فراهم است.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، او ادامه داد: «ایران کیش در این مدت رشد خوبی داشته است، برنامه‌های شرکت تحت بررسی است و در مقاطع تأمین بودجه در بحث هدفگذاری به آن توجه می‌شود.»

معاون امور سازمان و سرمایه‌گذاری‌های بانک تجارت گفت: «مهم‌ترین مبحثی که در این میان مطرح است بحث مدل کسب‌وکار ایران کیش است که باید مطالعه عمیقی در این حوزه شکل بگیرد و استراتژی بلند مدتی برای شرکت تدوین شود تا بر اساس آن بتوانیم هم برنامه بلند مدت داشته باشیم و هم در مقاطع سالانه روند طی آن برنامه‌ها را رصد کنیم.»

سمیع در گفت‌وگوی با ایران کیش اظهار کرد: «انتظار داریم که در حوزه‌های جدید رشد خوبی داشته باشیم. در مواردی چون درگاه‌های اینترنتی و با توجه به تغییر نوع کسب‌‍وکارها نیاز به رشد و توجه بیشتری وجود دارد.»

او درباره اینکه روی کدام محصولات ایران کیش باید تمرکز بیشتری وجود داشته باشد؟ اظهار کرد: «باید از نگاه سخت‌افزاری به سمت نرم‌افزار حرکت کنیم، در این حوزه می‌بایست تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم. اساسا بانکداری به سمت موبایل حرکت کرده است.»

سمیع درباره اپلیکیشن پات اظهار کرد: «پات از لحاظ فنی و تنوع مزایایی که در خود دارد موفق بوده است اما باید به فکر رشد در بازار باشد.»

معاون بانک تجارت درباره محصولات مشترک بانک تجارت و ایران کیش می‌گوید: «قطعا در بحث محصولات مشترک این انتظار از ایران کیش وجود ندارد تا تمامی امور را برعهده بگیرد. هم در بحث آسان خرید و هم در بحث حوزه کارت‌خوان و …. تمامی شبکه شعب بانک تجارت این آمادگی را برای گسترش فعالیت‌ها دارند و به نظر می‌آید باید تعامل بیشتری در این حوزه داشته باشند تا بتوان هم‌افزایی لازم را شکل داد.»

او درباره پروژه آسان خرید گفت: «آسان خرید ظرفیت بسیار بالایی دارد. فروش‌های اقساطی در حال راه‌اندازی است و بانک در آسان خرید می‌تواند ضمانت خوبی به فروشنده بدهد. مخاطبین خاص آسان خرید را باید شناسایی کرد.»

سمیع اظهار کرد: «در مقاطعی که فروش‌های نسیه بلند مدت زیاد می‌شود موقعیت خوبی است که روی آسان خرید متمرکز شویم.»

او افزود: «در حال حاضر بازار به این سمت حرکت کرده است، هر زمان که نقدینگی بازار کم و یا رکودی در بازار ایجاد می‌شود فروشندگان به سمت فروش اقساطی بلند مدت می‌روند و در آن زمان محصول آسان خرید می‌تواند بسیار مفید باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.