راه پرداخت؛ پرمخاطب‌ترین رسانه فین‌تک ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

0

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود رئیس شعبه، معاون شعبه، کارشناس بازاریابی شعب و پشتیبان دستگاه کارت‌خوان استخدام می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
رئیس شعبه (چهارمحال و بختیاری، لرستان، قم)   – سن : ۳۰-۴۰ سال
– سابقه کار : حداقل پنج سال و سه سال مرتبط و سرپرستی
– تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA، مدیریت، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و برق  
معاون شعبه (تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، البرز، اردبیل، ایلام، خراسان شمالی، کرمانشاه، همدان، قم، کرمان، کیش، مرکزی )   – سن : ۳۰-۴۰ سال
– سابقه کار : حداقل پنج سال و سه سال مرتبط و سرپرستی
– تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA، مدیریت، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و برق
– آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست  
کارشناس بازاریابی شعب (تهران، قزوین، بندرعباس)   – حداقل سه سال سابقه کار در حوزه بازاریابی
– کارشناسی/کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مهندسی کامپیوتر و IT
– آشنایی کامل به اصول و فنون مذاکره
– آشنایی با اصول بازاریابی و فروش
– آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری
– مسلط به مفاهیم مدیریتی مهارت­‌های سازمانی و ارتباطی بالا      
پشتیبان دستگاه کارت‌خوان (سراسر کشور)   – تحصیلات: کاردانی و کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی
– سن: حداکثر ۲۸ سال
– تسلط به Microsoft Office
– سابقه کار: یک سال
– جنسیت فقط آقا
– داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی الزامیست  

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی و استان محل سکونت به آدرس ایمیل jobs@sep.ir ارسال یا برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.