راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش شماره 28 / «جیمی دیمون» را به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره جی‌پی مورگان چیس، بزرگ‌ترین بانک ایالات متحده بر اساس میزان دارایی می‌شناسند.

قرار گرفتن دیمون جزء یکصد فرد قدرتمند و بانفوذ در جهان در سال‌های 2006، 2008، 2009 و 2011 توسط تایم و همین‌طور انتخاب او به‌عنوان مدیر سال 2011، باعث شهرت او شد و نامش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد و نظراتش درباره اتفاقات روز دنیا مورد توجه قرار گرفت.

بیت‌کوین و رمزارزها یکی از حوزه‌هایی است که بعد از داغ‌شدنش و کشیده‌شدن پای رگولاتوری در آن، مورد توجه دیمون قرار گرفت و مخالفت او با این فناوری از همان ابتدا تا به امروز اندکی تغییر نکرده است.

سال گذشته دیمون کسانی که پول‌شان را صرف خرید بیت‌کوین می‌کنند، احمق خطاب کرد و رمزارزهایی مانند بیت‌کوین را یک کلاهبرداری بیش نمی‌دانست و معتقد بود فناوری بلاکچین پشت بیت‌کوین، فناوری ناپایداری است.

گارد سفت و سختی که دیمون در مورد رمزارزها دارد، شامل حال لیبرا هم می‌شود و با ادعای اخیری که درباره این ارز داشته، نام دیمون هم در فهرست روبه‌افزایش سیاست‌گذاران و رهبرانی قرار گرفت که نسبت به راه‌اندازی این کریپتوکارنسی تردید دارند.

پس از کناره‌گیری تعدادی از شرکت‌های پرداختی از همکاری با انجمن لیبرا، دیمون گفت که قطعا این پروژه راه‌اندازی نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.