راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی بزرگ بایننس چطور شکل گرفت و چه بخش‌هایی دارد؟

بایننس صرافی خریدوفروش رمزارزها است که امکان مبادله بیش از ۴۰۰ ارز رمزنگاری شده و توکن را برای کاربران فراهم آورده است.

بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های رمزارز است که به سبب پایین بودن هزینه تراکنش و سادگی استفاده، به سرعت توانست جایگاهی در بین برترین صرافی‌های ارز رمزنگاری شده به‌دست آورد.

برنامه‌های حمایتی بایننس به معامله‌گران کمک می‌کند ساده‌تر و منطقی‌تر تصمیم بگیرند. این صرافی با ایده‌های جدید کار خود را آغاز کرد و با معرفی رمزارز اختصاصی خود که برای پرداخت هزینه‌های تبدیل رمزارزها به‌کار گرفته می‌شود، توانست سهم بازار خود را افزایش دهد.

خرید بیتکوین و سایر رمزارزها در این صرافی بسیار ساده است و علاقه‌مندان به راحتی می‌توانند از طریق این صرافی به ترید انواع ارزهای رمزنگاری شده بپردازند.

در این مطلب به معرفی بیشتر صرافی بایننس و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.


صرافی بایننس چطور شکل گرفت؟


به عقیده کاربران، بایننس این روزها بزرگ‌ترین صرافی رمزارز مستقر در چین است و در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این صرافی در مدت کوتاهی توانست توسعه پیدا کند.

چانگ‌پنگ ژائو کسی است که Binance را تأسیس کرد. Binary و Finance عبارت‌هایی هستند که الهام بخش او در انتخاب نام این صرافی بوده و با ترکیب آنها به نام این صرافی دست پیدا کرد.

امنیت بالا و سرعت خدمات از جمله معروف‌ترین مشخصات این صرافی است که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته و نسخه موبایلی بسیار قوی‌ای هم در اختیار دارد.

این صرافی یک کیف پول در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند وجوه الکترونیک خودشان را در آن ذخیره کنند.

کاربرانی که از طریق بایننس کوین پرداخت می‌کنند از تخفیف‌های خوبی هم برخوردار می‌شوند. صرافی، آکادمی، پلتفرم معرفی ارزهای رمزنگاری شده، بنیاد خیریه بلاکچین، آزمایشگاه‌های پروژه‌های بلاکچین، پلتفرم معرفی توکن، مرکز تحقیقات و کیف پول امن اختصاصی تنها بخش‌هایی از خدمات و فعالیت‌های بایننس است.


مزیت‌های بایننس در مقایسه با سایر صرافی‌ها کدام است؟


بایننس از اکوسیستم بلاکچین پشتیبانی می‌کند و فعالیت آن به خریدوفروش انواع ارزهای رمزنگاری شده محدود نیست. عده‌ای خدمات اضافی متعددی که این صرافی ارائه می‌کند را دلیل محبوبیت و توسعه آن می‌دانند.

بایننس کوین به عنوان رمزارز اختصاصی این مجموعه به سرعت محبوب شده و کاربردهای مختلفی دارد.

پشتیبانی بایننس بسیار قوی است و در اغلب ساعات به کاربران کمک می‌کند تا اشکالات و ابهامات احتمالی خود را برطرف کنند.

جالب است بدانید این صرافی در طی سال‌های فعالیت خود کمترین خرابی یا مشکل را داشته و ساختار بسیار قوی‌ای برای فعالیت دارد.

برخی از مهم‌ترین مزایای صرافی بایننس عبارت است از:

۱. پشتیبانی از جفت ارزها

تراکنش و تبدیل رمزارزها در این صرافی ارز رمزنگاری شده به راحتی انجام می‌شود و امکان تبدیل مستقیم آن‌ها به یکدیگر را فراهم آورده است.

۲. حجم بالای مبادله

به صورت روزانه حجم زیادی از مبادلات (بیش از ۵۰۰ میلیون دلار) در این صرافی انجام می‌شود. حقیقت این است که صرافی‌هایی که پیش از این فعالیت داشتند، هیچگاه نتوانستند به این سرعت حجم مبادلات خود را توسعه دهند.

۳. سقف تراکنش بالا

در این صرافی افرادی که حساب تأیید نشده دارند هم می‌توانند به مقدار پایین مبادله داشته باشند. بعد از احراز هویت و ارسال مدارک شناسایی می‌توانید تا حجم روزانه ۱۰۰ بیت‌کوین را هم مبادله کنید. این امکان در سایر صرافی‌ها بسیار محدود است و دست خریداران را می‌بندد.

۴. کارمزد پایین

کارمزد این صرافی بسیار پایین است و به صورت کلی به ازای هر تراکنش، تنها 0/1 درصد از کل معامله به عنوان کارمزد دریافت می‌شود که مورد علاقه کاربران است.


بخش‌های مختلف بایننس کدام است؟


شما به دو طریق می‌توانید در بایننس خریدوفروش داشته باشید:

  • مبادله سریع
  • مبادله با برنامه

در روش خریدوفروش سریع وارد صفحه‌ترید شده و مبادله خود را در بخش مارکت مورد نظر ثبت می‌کنید این درحالی است که در مبادلات با برنامه می‌توانید بر مبنای تحلیلی که از آینده بازار در اختیار دارید، سفارشات مدت‌دار و بر مبنای حد ضرری که خودتان تعریف می‌کنید را ثبت کنید تا در زمان محقق و به شرط تحقق حد ضرر انجام پذیرد.

معاملات مارجین،‌ آتی و شرکت در اثبات سهام هم از دیگر بخش‌های صرافی بایننس است که به تریدرهای حرفه‌ای، متوسط و حتی تازه‌کار کمک می‌کند به سبد متنوعی از انواع ترید دسترسی داشته باشند.

در این صرافی علاوه برترید از طریق بازاریابی و دعوت از دوستان هم می‌توانید کسب درآمد کنید که از دیگر بخش‌های جذاب این صرافی به شمار می‌آیند.

هرگاه در خصوص صرافی بایننس و ترید در آن با مشکل مواجه شدید از طریق سایت استک می‌توانید سؤالات خود را با حرفه‌ای‌ها مطرح کنید و از جواب‌های حرفه‌ای آنها هم استفاده کنید.


مشکلات صرافی بایننس برای ایرانی‌ها کدام است؟


بایننس با وجود مزایا و جاذبه‌های متعددی که دارد؛ اما برای کاربران موانع زیادی را ایجاد کرده که استفاده از آن را دشوار می‌کند.

بایننس به روی کاربران ایرانی بسته است و به محض شناسایی ایرانی بودن کاربران دسترسی آنها را مسدود می‌کند.

برای ثبت‌نام در صرافی بایننس باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید و از ورود به این صرافی با IP ‌ ایرانی پرهیز کنید.

همچنین به هیچ عنوان نباید شماره تلفن‌های مربوط به ایران را در صرافی بایننس ثبت کنید، چراکه موقعیت جغرافیایی شما را مشخص می‌کنند.

با وجود تمام محدودیت‌های ایجاد شده بایننس در ایران طرفداران زیادی دارد و کاربران ایرانی با مخفی کردن هویت واقعی خود از خدمات آن استفاده می‌کنند.

به یاد داشته باشید هر زمان که هویت شما برای این صرافی آشکار شود برمبنای قوانین خود می‌تواند حساب شما را مسدود کنند.


راه حل مشکل مسدود شدن خدمات بایننس به روی ایرانی‌ها چیست؟


خوشبختانه در حال حاضر شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مختلفی در حوزه رمزارز در ایران مشغول فعالیت هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که به راحتی بتوانید به خرید بیت‌کوین، خرید تتر و اتریوم بپردازید.

دسترسی به انواع ارزهای رمزنگاری شده از طریق صرافی‌های رمزارز ایرانی به راحتی صورت می‌پذیرد و از ضریب امنیت بالایی هم برخوردار هستند.

صرافی‌های رمزارز ایرانی مراحل احراز هویت بسیار دقیقی دارند که خریدوفروش انواع ارزهای رمزنگاری شده را به راحتی امکان‌پذیر کرده‌اند.


نتیجه گیری


اگر به فکر خرید تتر، بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده هستید، استفاده از خدمات صرافی بایننس می‌تواند یک انتخاب خوب باشد اما از آنجا که در این صرافی به روی کاربران ایرانی بسته است به شما توصیه می‌کنیم از خدمات صرافی رمزارز ایرانی استفاده کنید.

کوین نیک به عنوان دستیار شما در دنیای ارزهای رمزنگاری شده برای شما این امکان را فراهم آورده که از طریق وب‌سایت این شرکت به راحتی رمزارزها را بخرید یا بفروشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.