راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گردهمایی بزرگ فعالان حوزه وردپرسی ایران در رویداد WPsummit

با شروع موج کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، حضور وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا و سایت‌ساز بسیار پررنگ‌تر و قوی‌تر شده است. هم‌اکنون تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان در حال به روزرسانی و توسعه وردپرس هستند و هر روزه امکانات و ابزارهای نوین و کاربردی‌تری به این سیستم افزوده می‌شود.

رویداد WPsummit در تاریخ 5 و 6 دی ماه با حضور بیش از 300 نفر از توسعه‌دهندگان وردپرس، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب‌سایت و مدیران فروشگاه‌های اینترنتی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد. در این رویداد در کنار ایجاد یک بستر مناسب برای شبکه‌سازی و دانش‌افزایی، سیستم وردپرس و فروشگاه‌ساز آن یعنی ووکامرس، به‌صورت تخصصی مورد واکاوی قرار گرفته و جدیدترین امکانات و به روزرسانی‌های آن بررسی می‌شود.

مخاطبان اصلی رویداد توسعه‌دهندگان وردپرس، طراحان فروشگاه‌های اینترنتی، مدیران فنی، وب‌مستران، تولیدکنندگان محتوا، طراحان وب‌سایت و مدیران فروشگاه‌های اینترنتی هستند. از مهمترین محورهای رویداد می‌توان به وردپرس در بازار جهانی، وردپرس، کسب‌وکار، نوآوری، وردپرس در بسترهای مختلف میزبانی، سیستم اختصاصی یا وردپرس، مزایا و معایب، بایدها و نبایدهای وردپرس و نقش وردپرس در بهره‌وری دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد می‌توانید به وب‌سایت evand.com مراجعه کنید.

شما می‌توانید با کد تخفیف 30 درصدی way2pay در این رویداد شرکت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.