راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسئولین از غرفه ایران کیش در الکامپ قم بازدید کردند

ایران کیش در بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ استان قم که از ۱۹ تا ۲۲ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزار شد با محوریت معرفی پات در این نمایشگاه حضور یافت. غرفه ایران کیش در این چند روز میزبان برخی از مسئولان کشوری و استانی قم بود.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، ستار هاشمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهرام سر مست، استاندار قم، سید رضا موسوی، مدیر کلی ICT قم، سید اسدالله دهناد، مدیرعامل مخابرات استان قم، مهدی متقیان، مدیر کل پدافند غیر عامل استان قم، محمد حسینی، رئیس سازمان فناوری شهرداری قم، علی طایی‌زاده، رئیس مرکز دیتا سنترامین، محسن غفاری، مدیر عامل پیام‌رسان ایتا، از جمله بازدیدکنندگان غرفه ایران کیش در روزهای برگزاری نمایشگاه بودند.

در این دیدارها ضمن اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در توسعه کشور، به جایگاه فناوری اطلاعات در روند تحولات آینده کشور اشاره شد و مسئولین از نزدیک با فعالیت‌های شرکت کارت اعتباری ایران کیش و پات در حوزه صنعت پرداخت آشنا شدند.

گفتنی است استان قم پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد. طی سال‌های گذشته در این استان به مقوله توسعه فناوری اطلاعات و استارت‌آپ‌ها توجه خاصی شده است.

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ همچنین همراه با برگزاری کارگاه‌های تجاری‌سازی استارت‌آپ‌ها، راه‌اندازی و توسعه استارت‌آپ‌ها، اینترنت اشیا و شهر هوشمند، تجاری‌سازی سرویس‌های شهرداری بود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و کامپیوتر اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه شد.

در ادامه تصاویری از حضور ایران کیش در نمایشگاه الکامپ را مشاهده می‌کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.