راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاونت کسب‌وکارهای نوین ایران کیش چه اولویت‌هایی را مدنظر قرار داده است؟

بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی کشور برای سروسامان دادن به وضع کنونی کسب‌وکارهای نوپا و تاثیرگذار پیشگام شده‌اند.

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش که از دیرباز نگاه ویژه‌ای به حوزه فین‌تک و استارت‌آپ‌ها دارد، تلاش می‌کند تا با حمایت از آنها به یک برنامه برد-برد میان خود و این شرکت‌ها برسد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، در سال جدید معاونتی با عنوان کسب‌وکارهای نوین با علم به اینکه زنده ماندن در صنعت پرداخت نیاز به تحول دارد و به جز تحول نمی‌توان نتیجه بهتری گرفت، تشکیل شد.

تلاش برای یافتن راه‌هایی در جهت توسعه و تنوع محصول و افزایش سهم بازار یکی از اولویت‌هایی است که در این معاونت در نظر گرفته شده است. از سویی با توجه به اینکه ایران کیش به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مطرح است اکنون با اضافه کردن این بخش به این شرکت، سعی شده تا در این مسیر گام برداشته شود.

در عرصه‌ای که تکنولوژی‌ها دائم در حال تغییر و تحول هستند، نیازمندی‌ها، مدل‌های کسب‌وکار و پژوهش‌ها نیز تغییر می‌کنند. از این رو ایران‌کیش می‌خواهد تا این تغییرات و نیازمندی‌ها را برآورده سازد.

وقتی سخن از حرکت بر روی لبه تکنولوژی می‌شود و از طرفی ایران کیش باور دارد خلاقیت رکن اصلی در این زمینه است، لذا نیازمند توجه ویژه به فعالان حوزه فین‌تک دارد که طی این سال‌ها با وجود مشکلات فراوان با همت مستمر توانسته‌اند کار خود را ادامه داده و نوآوری و ارزش‌افزوده فراوانی را برای صنعت پرداخت الکترونیک به ارمغان بیاورند.

معاونت کسب‌وکارهای نوین ایران کیش تلاش می‌کند تا این توجه و تعامل در بالاترین سطح قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.