راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای اولین بار در ایران عملیاتی شد؛ احراز هویت دیجیتال در خریدوفروش رمزارز

پلتفرم یوآیدی راهکاری ارائه داده که افراد می‌توانند به واسطه آن، بدون نیاز به مراجعه حضوری و با انجام احراز هویت به صورت دیجیتال و آنلاین، خریدوفروش رمزارز را انجام دهند.

این پلتفرم قابلیتی دارد که حتی افرادی که آشنایی زیادی به رمزارزها ندارند، می‌توانند کمتر از یک دقیقه احراز هویت و از طریق اپلیکیشن اسکناس زیر پنج دقیقه خریدوفروش ارز رمزنگاری‌شده را انجام دهند.


احراز هویت مانع تبادلات ارزرمزها


برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی و پولشویی، در صرافی‌های ایران مانند اکثر صرافی‌های جهان، قانون احراز هویت توسط پلیس فتا ابلاغ و اجرایی می‌شود. در این صرافی‌ها احراز هویت در فرآیندی طولانی و فرسایشی بدین شکل صورت می‌پذیرد که اپراتور سیستم باید چهره کاربر را با مشخصات کارت ملی او تطابق دهد و سپس تطابق شماره تماس مالک را نیز با مشخصات ثبت‌نامی او بررسی کند که این فرآیند خود به خود تا چندین ساعت به طول می‌انجامد.

این روند احراز هویت برای افرادی که در اوج نوسانات قیمت ارزهای رمزنگاری‌شده مانند نوسانات بیت‌کوین مبادله می‌کنند، می‌تواند به ضرر مبادله‌گر باشد.


احراز هویت دیجیتال راهکار تبادلات ارزهای رمزنگاری‌شده


پلتفرم امن احراز هویت دیجیتال یوآیدی توانسته است با ارائه راهکار احراز هویت دیجیتال تمام فرآیندهای احراز هویت را به صورت آنلاین و زیر یک دقیقه انجام دهد.

این پلتفرم با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته و با استفاده از ویژگی‌های بایومتریک افراد توانسته بستر مناسبی را فراهم آورد تا ارائه‌دهندگان خدمات مالی بتوانند کاربران خود را به صورت سریع، دقیق و با امنیت بالا احراز هویت کنند.

تکنولوژی‌های پیشرفته تشخیص زنده بودن تصویر یا Liveness Detection و پردازش تصویر (Image Processing) از ویژگی‌های بایومتریک افراد برای احراز هویت دیجیتال استفاده می‌کند.


همکاری یوآیدی با گروه سرمایه‌گذاری اسکناس


اکنون پلتفرم یوآیدی با همکاری گروه سرمایه‌گذاری اسکناس، برای اولین بار در ایران، تکنولوژی احراز هویت دیجیتال (eKYC) را در پلتفرم خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده در قالب اپلیکیشن اسکناس راه‌اندازی کرده است.

بنابراین در کمتر از پنج دقیقه می‌توان معاملات ارزرمزهای خود را بدون هیچ توقف و ارتباط با اپراتورها به صورت اتوماتیک انجام داد.


مسابقه کریپتو یلدای اپلیکیشن اسکناس


علاقه‌مندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن اسکناس، در مسابقه بزرگ کریپتو یلدای اپلیکیشن اسکناس شرکت کنند. این دسته از افراد می‌توانند شانس خود را در این مسابقه امتحان کنند:

  • کسانی که در زمینه خرید و فروش ارزهای رمزنگاری‌شده فعال هستند،
  • افرادی که می‌خواهند سود هنگفتی را از طریق معاملات ارزهای رمزنگاری‌شده داشته باشند،
  • افرادی که می‌خواهند معاملات ارزهای رمزنگاری شده را به خوبی یاد بگیرند و در این زمینه حرفه‌ای شوند.

لازم به ذکر است افراد با شرکت در این مسابقه، پنج میلیون تومان سرمایه مجازی دریافت خواهند کرد و تا شب یلدا فرصت دارند تا با این پنج میلیون تومان به خریدوفروش رمزارزها بپردازند و سرمایه خود را افزایش دهند.

در پایان سه نفر اولی که بیشترین افزایش سرمایه را داشته‌اند، به همان میزان افزایش سرمایه، وجه نقد دریافت خواهند کرد.



ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.