راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین همایش بین‌الملی بانکداری و پرداخت الکترونیک برگزار می‌شود

دومين‌ همايش بين‌المللي بانكداری الكترونيک و نظام‌های پرداخت توسط پژوهشكده پولی و بانكی بانک مركزی جمهوری اسلامی ايران و شركت ملی انفورماتيک در روزهاي 26 و 27 دی‌ماه سال‌جاری در مركز همايش‌های بين‌المللی صدا و سيما برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مهم‌ترين هدف از برگزاری اين همايش،آشنايي جامعه بانكي كشور با تحولات جديد در بانكداری الكترونيک،يكسان‌سازی تعاريف اين حوزه و معرفی الگوها و زير‌ساخت‌های ملّی و بين‌المللی بانكداری الكترونيک و نظام‌های پرداخت خواهد بود .
بر اساس تصميمات كميته علمی؛ « بانكداری آينده»، «توسعه زيرساخت‌ها و استاندارد‌‌ها» ، «تنظيم مقررات، نظارت و پايش ريسک»، «توسعه محصولات» و «ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی» محورهای اصلی اين همايش را تشكيل می‌دهند و لازم است مقالات علاقمندان بر مبنای اين محور‌ها تهيه و برای دبيرخانه علمي ارسال شود.
در بخش جنبی این همایش، نمايشگاه تخصصی و 20 كارگاه‌ تخصصی در ارتباط با‌ موضوعات و محورهای همايش و ساير مباحث مورد نياز حوزه بانكداری الكترونيك كشور برگزار خواهد شد.
با توجه به  استقبال قابل توجه علاقمندان، آخرين فرصت برای ارسال خلاصه مقاله تا پایان آبان ماه تمدید گردیده است . بنابراين مديران، كارشناسان، اساتيد و دانشجويانی كه علاقمند به ارسال مقاله به همايش هستند، می‌توانند خلاصه مقاله خود را حداكثر تا تاريخ 30 آبان‌ ماه و اصل آن را تا تاريخ 30 آذرماه سال‌جاری به دبيرخانه علمی همايش ارسال نمايند.
در ضمن، خاطرنشان می‌شود آخرين مهلت ثبت‌نام در همايش و كارگاه‌هاي آموزشي 1391/10/10 و فرصت حضور در نمايشگاه تخصصي آن 1391/10/01 است.علاقمندان براي کسب اطلاعات بیشتر‌ می توانند به  پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی https://conf.mbri.ac.ir/ebps2   مراجعه نمایند.

منبع:وب‌سایت بانک مرکزی ایران

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.