راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

دومین همایش بین­المللی بانکداری الکترونیک و نظام­های پرداخت توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی انفورماتیک در روزهای 26 و 27 دی­ماه سال­ جاری در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیما برگزار می­شود.

به گزارش ستاد خبری این همایش، پس از برگزاری موفق اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری شرکت ملی انفورماتیک تلاش می‌کند تا با برگزاری دومین همایش گامی استوار جهت معرفی محصولات، خدمات و اقدامات انجام شده در این حوزه توسط بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این عرصه بردارد. به‌علاوه همایش مزبور فرصتی استثنایی برای بهره‌مندی فعالان عرصه بانکی از اندیشه‌های صاحب‌نظران و اندیشمندان این حوزه فراهم می‌کند.

دکتر فرهاد نیلی دبیر این همایش ضمن اعلام موارد فوق، مهم­ترین هدف این همایش را آشنایی جامعه بانکی کشور با تحولات جدید در بانکداری الکترونیک و یکسان­سازی تعاریف این حوزه و معرفی الگوها و زیر­ساخت­های ملّی و بین­المللی بانکداری الکترونیک و نظام­های پرداخت اعلام کرد و تصریح نمود که مدیران ارشد و میانی بانک­ها و موسسات مالی و اعتباری، کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیک و سایر علاقمندان این حوزه، مخاطبان این کنفرانس را تشکیل می­دهند.

دکتر نیلی در زمینه محورهای اصلی این همایش اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته علمی، پنج محور اصلی بانکداری آینده، توسعه زیرساخت‌ها و استاندارد‌‌ها، تنظیم مقررات، نظارت و پایش ریسک، توسعه محصولات و ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، محورهای این همایش را تشکیل می­دهند که لازم است مقالات علاقمندان بر مبنای این محور­ها تهیه و برای دبیرخانه علمی ارسال شود.

بر اساس اظهارات دبیر همایش یکی از مهم­ترین بخش­های این همایش کارگاه­های تخصصی آن می­باشد که تعداد آن­ها بالغ بر20 کارگاه خواهد بود. در این کارگاه­ها موضوعات و محورهای همایش و سایر مباحث مورد نیاز از حوزه بانکداری الکترونیک کشور با حضور مدیران و صاحب­نظران داخلی و بین­المللی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. عناوین کارگاه­ها و شرایط ثبت­نام در آن­ها در وب­سایت همایش به نشانی www.conf.mbri.ac.ir/ebps2 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

به‌علاوه، یکی دیگر از بخش­های مهم این همایش، نمایشگاه تخصصی آن می­باشد که در فضایی بالغ بر 800 متر­مربع برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تخصصی، بانک­ها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت­های مرتبط با موضوع همایش، خدمات و دستاوردهای خود را معرفی خواهند کرد.

دکتر نیلی در خصوص آخرین مهلت ارسال مقاله به این رویداد علمی و تخصصی اظهار داشت: در مرحله نخست، آخرین فرصت برای ارسال خلاصه مقاله 20 آبان­ماه سال­ جاری پیش­بینی شده بود که با توجه به تماس­های علاقمندان، این مهلت تا پایان آبان تمدید شده است. بنابراین مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویانی که علاقمند به ارسال مقاله به همایش هستند، می­توانند خلاصه مقاله خود را حداکثر تا تاریخ 30 آبان­ماه و اصل آن را تا تاریخ 30 آذرماه سال­جاری به دبیرخانه علمی همایش ارسال نمایند.

در ضمن، خاطرنشان می­شود آخرین مهلت ثبت­نام در همایش و کارگاه­های آموزشی 1391/10/10 و فرصت حضور در نمایشگاه تخصصی آن 01/10/1391 می­باشد.

در پایان، دبیر این همایش از کلیه مدیران، کارشناسان و صاحب­نظران دعوت کرد تا با ارائه مقاله به این همایش و همچنین همراهی و همفکری در برگزاری آن، دست اندر­کاران مربوطه را در برگزاری مطلوب این همایش یاری نمایند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای هر نوع مشارکت و همکاری با این همایش و ثبت­نام در آن می­توانند با دبیرخانه علمی (7-88657396) یا دبیرخانه اجرایی (2-66596661) تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.