راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کوین‌بیس، اپلیکیشن موبایلی کوین‌بیس‌پرو را برای مبادلات کریپتوکارنسی راه‌اندازی می‌کند

کوین‌بیس اپلیکیشن موبایلی «کوین‌بیس‌پرو» را برای کاربران پیشرفته خود راه‌اندازی می‌کند. آنها می‌توانند این اپلیکیشن را در سیستم‌عامل‌ آی‌اواس دانلود کنند و برای کاربران اندروید نیز به‌زودی ارائه خواهد شد.

درواقع کوین‌بیس‌پرو، پلتفرم صرافی کوین‌بیس است که به کاربران این قابلیت را می‌دهد که انواع سفارشات پیشرفته مانند سفارشات محدود را ایجاد کنند. می‌توان گفت این قابلیت‌ها، ویژگی‌های نسبتا استانداردی برای یک صرافی کریپتوکارنسی هستند. اما کوین‌بیس، یک پلتفرم جداگانه به‌ نام «پرو» ایجاد کرده است تا صرافی اصلی Coinbase.com، تا حد ممکن ساده و آسان باقی بماند. اگر شما این اپلیکیشن را در گوشی موبایل خود باز کنید، در اولین صفحه از کوین‌بیس‌پرو، فهرستی از جفت‌های تریدینگ را مشاهده می‌کنید.

اگر به یکی از جفت‌های تریدینگ ضربه بزنید، می‌توانید دفتر سفارش، سفارش‌های فعال و تاریخچه تریدینگ این جفت را ببینید. همچنین می‌توانید برای خرید و فروش کریپتوکارنسی‌ها، از هر صفحه جفت تریدینگ سفارش دهید.

در صفحه دوم کوین‌بیس‌پرو، شما پورتفولیوی خودتان از دارایی‌های کریپتو و ارزش آن به ارزهای فیات را مشاهده می‌کنید. از طریق این اپلیکیشن موبایلی، می‌توانید کریپتوکارنسی‌ها را واریز یا برداشت کنید. متاسفانه ارز فیات (دلار آمریکا، یورو، پوند استرلینگ و غیره) را نمی‌توانید با این اپلیکیشن، واریز یا برداشت کنید و باید از طریق وب‌سایت این کار را انجام دهید.

در آخر، شما می‌توانید سفارشات گذشته و فعال را ببینید و هزینه‌ها و محدودیت‌های خود را بررسی کنید.

اخیرا کوین‌بیس برخی از کارمزدهای تریدینگ خود در کوین‌بیس‌پرو را برای حساب‌های کم حجم افزایش داده است. بنابراین اگر در مدت بیش از 30 روز، کمتر از 50 هزار دلار تجارت داشته باشید، تجارتی که در کوین‌بیس‌پرو انجام می‌دهید، برایتان گرانتر خواهد شد. همچنین اگر در بیشتر از 30 روز، کمتر از 10 هزار دلار تجارت کنید، 0/50 درصد کارمزد Taker و Maker لحاظ خواهد شد. مثلا کراکن برای مبادلات کمتر از 50 هزار دلار در 30 روز گذشته، 0/26 درصد کارمزد Taker و بایننس، در تریدینگ خود 0/1 درصد کارمزد دریافت می‌کنند. با توجه به این کارمزدهای جدید، به نظر می‌رسد کوین‌بیس، کوین‌بیس‌پرو را برای کاربران حرفه‌ای ارائه داده است.

منبع: Techcrunch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.