راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار احراز هویت دیجیتال یوآیدی دانش‌بنیان شد

یوآیدی با ورود به حوزه رگ‌تک و با استفاده از فناوری‌هایی نظیر تشخیص زنده بودن تصویر Liveness Detection، پردازش تصویر Image Processing و OCR، بستری را برای کسب‌وکارها و کاربران فراهم آورده تا بتوانند فرآیند احراز هویت را آنلاین انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی یوآیدی، پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و سطح بالا و همچنین به پشتوانه نیروهای جوان و در عین حال مجرب و خلاق خود موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان شده است. استارت‌آپ یوآیدی پس از بررسی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا، به عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.

اهمیت بهره‌مندی از اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه محصولات نوآورانه و استفاده از امتیازات تخصیص‌یافته دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی بابت اخذ این مجوز بود. اخذ مجوز دانش‌بنیان از طریق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

یوآیدی با ورود به حوزه رگ‌تک بستری را برای کسب‌وکارها و کاربران فراهم آورده تا بتوانند فرآیند احراز هویت را آنلاین انجام دهند. پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی با ارائه خدمات eKYC می‌تواند در عین بالا نگه داشتن تجربه کاربری، اجرای الزامات قانونی را برای کسب‌وکارها تسهیل می‌کند.

استارت‌آپ یوآیدی با تشکیل دپارتمان هوش مصنوعی با مدیریت دکتر محمد اکبری، عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر و دانش‌آموخته دانشگاه UCL لندن و NYU آمریکا، توانسته است که فرآیند احراز هویت را به صورت بلادرنگ Real Tiem انجام دهد.

فناوری‌های استفاده‌شده در یوآیدی تشخیص زنده بودن تصویر Liveness Detection، پردازش تصویر Image Processing و OCR است که هم‌اکنون به عنوان اولین پلتفرم احراز هویت دیجیتال کشور مشغول به فعالیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.