راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز نوآوری دانشکده فنی دانشگاه تهران از سایت تولید شرکت توسن‌‌تکنو بازدید کردند

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز نوآوری دانشکده فنی دانشگاه تهران، چهارشنبه ۱۰ مهرماه از سایت تولید شرکت توسن‌‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند. در این مراسم از خط تولید پایانه کارتخوان، ماشین‌های دریافت و پرداخت (دستگاه‌های ATMR) و بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید توسن‌تکنو بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌‌تکنو، این شرکت در حال حاضرهمکاری‌های مشترکی را با برگزاری جلسات منظم هم‌اندیشی با اعضای هیات علمی، اساتید، صاحب‌نظران و متخصصان این دو دانشگاه در راستای توسعه راهکارهای فناورانه آغاز کرده است.

.

در مراسم بازدید از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو چه گذشت؟

در ابتدای این بازدید طاهر نوروزی، مدیر توسعه محصول شرکت توسن‌تکنو ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان و تشکر از حضور آن‌ها در این سایت تولید، توضیحاتی اجمالی در خصوص راه‌اندازی این سایت تولید ارائه کرد.

احد عرب سرپرست تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو در بخشی دیگر از این جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت محصولات در این سایت پرداخت و ویژگی‌های کلیدی سایت تولید توسن‌تکنو را بیان کرد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا پهلوان، سرپرست سرویس نرم‌افزار پرداخت شرکت توسن‌تکنو به بیان توضیحاتی در خصوص راهکارهای نرم‌افزاری ارائه‌شده برای ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت تولیدشده توسط شرکت توسن‌تکنو برای تکمیل سبد محصولات این شرکت پرداخت. همچنین طی این ارائه، راهکارهای مرتبط با سوییچ پرداخت این شرکت، سامانه‌های پایش و مانیتورینگ و سایر راهکارهای مرتبط با حوزه بانکی و پرداخت که پیش از این توسط تیم نرم‌افزار توسن‌تکنو توسعه داده شده است، برای مهمانان معرفی شد.

بازدیدکنندگان سپس با ورود به بخش مهندسی محصول توسن‌تکنو با روند طراحی و مهندسی محصولات جدید این شرکت آشنا شدند. بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، بخش دیگری از این بازدید بود که طی آن مهمانان با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند.

.

در ادامه، خط تولید پایانه کارتخوان S800 و همچنین ماشین‌های خودپرداز توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و مهمانان با راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ شرکت توسن‌تکنو آشنا شدند.

می‌توانید فیلمی کوتاه از حاشیه این بازدید را با کلیک بر روی این لینک مشاهده کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.