راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره پیمان طبری، مدیرعامل ایران‌کیش بیشتر بدانید

ماهنامه عصرتراکنش / طبری که از اسفند ۱۳۹۷ به‌عنوان سرپرست ایران‌کیش در این شرکت مشغول به خدمت بود، به‌طور رسمی با حکم هیات‌مدیره این شرکت به‌عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شد.

پیمان طبری دارای کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دانش‌آموخته کارشناسی سخت‌افزار با بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریت در سطوح عالی صنایع خودروسازی، نفت، مخابرات، بانک و خدمات پرداخت الکترونیک در حوزه‌های فناوری اطلاعات، سیستم‌های بانکی، پرداخت و کربنکینگ است.

طبری پیش از این به‌عنوان معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش در این شرکت مشغول به فعالیت بود. شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه‌ای بیش از ۱۲ سال یکی از اولین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت است.

پیمان طبری، مدیرعامل ایران‌کیش
پیمان طبری، مدیرعامل ایران‌کیش

در حال حاضر شرکت با بیش از ۳۰ دفتر و نمایندگی در سراسر کشور و سرمایه انسانی متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات به کلیه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری است. این شرکت بر آن است تا با ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر پرداخت الکترونیک، در جهت کسب رضایت مشتری، ارائه خدمت کند.

همچنین ایران‌کیش یکی از سه شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است. قابل ذکر است که پیمان طبری اخیراً، نشان عالی مدیر سال را از شورای علمی و سیاست‌گذاری چهارمین اجلاس سراسری دریافت کرده است. انتظار می‌رود که با حضور او در مقام مدیرعامل ایران‌کیش، امور این شرکت شتاب و وسعت بیشتری پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.