راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ایجاد حساب بانکی بیت‌کوین از طریق اپلیکیشن بیتوالا / تسهیل استفاده از بیت‌کوین در اتحادیه اروپا

شرکت کریپتو واقع در آلمان به نام «بیتوالا» اعلام کرد که به‌زودی یک اپلیکیشن موبایلی راه‌اندازی می‌کند. همچنین به گفته این شرکت، این اپلیکیشن به کاربران این قابلیت را می‌دهد که حساب بانکی بیت‌کوین ایجاد کنند.

بیتوالا، یک استارت‌آپ کریپتو واقع در برلین است که قصد دارد به‌واسطه راه‌اندازی اپلیکیشن بانکداری ویژه بیت‌کوین برای اندروید و آی‌اواس، استفاده از بیت‌کوین را برای طرفداران کریپتو تسهیل کند.

بدین ترتیب، دارندگان کریپتو در 31 کشور عضو اتحادیه اروپا، می‌توانند یک حساب بانکی آلمانی ایجاد کنند که یک کیف پول بیت‌کوین ادغام‌شده و امکان انجام عملیات تریدینگ در دراختیار خواهند داشت که به گفته مدیر ارشد فناوری بیتوالا، انجام این فرایند فقط چند دقیقه طول خواهد کشید.

جزییات این اقدام در اطلاعیه رسمی منتشرشده بیتوالا موجود است.

.

بیتوالا پذیرش بیت‌کوین را فراهم می‌کند

در اطلاعیه منتشرشده توسط بیتوالا، بنجامین جونز که هم‌بنیانگذار این شرکت و مدیر ارشد فناوری آن است، می‌گوید که این اپلیکیشن، امکان انجام عملیات مالی با بیت‌کوین و یورو را برای مشتریان فراهم می‌کند.

همچنین طبق این اطلاعیه، حساب‌های بانکی بیت‌کوین توسط سولاریس‌بانک پشتیبانی می‌شود که یک پلتفرم فنی واقع در برلین است. این پلتفرم، از قانون‌گذار محلی «بافین» مجوز دارد.

بر اساس مکانیسم تضمین سپرده آلمان، سودهای این بانک، اگر از سقف یکصدهزار یورو فراتر، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

طبق گفته کریستوف ایوانیز، مدیر ارشد مالی بیتوالا، مشتریان می‌توانند بر کیف پول‌هایشان کنترل کامل داشته باشند. همچنین با استفاده از کیف پول چند سیگنالی، تتمه حساب بیت‌کوینشان مستقیما بر بلاکچین ذخیره می‌شود. لازم به ذکر است که کاربران قادر خواهند بود تا کلیدهای خصوصی خود را نیز نگه‌دارند.

.

قابلیت‌های دیگر کیف پول بیت‌کوین بیتوالا

کیف پول جدید شرکت آلمانی بیتوالا، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که برای پرداخت P2P کریپتو، از اسکن کد کیوآر برای درخواست‌های پرداخت استفاده کنند. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود تا با استفاده از فناوری بیومتریک انتقال سرمایه‌شان را تایید کنند.

منبع: news.u.today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.