راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اگر این روزها دیر به روز می‌شویم ما را ببخشید

درود

مخاطب گرامی سایت راه پرداخت

این روزها ما در نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال حضور داریم. ما منابع اندکی در اختیار داریم. همان طور که پیش از این هم گفته بودیم این کار دغدغه چند تا از جوان‌های این مملکت است. ما از جای خاصی حمایت نمی‌شویم و تا امروز هم روی پای خودمان ایستاده‌ایم. فعالیت در فضای کسب و کار ایران بسیار سخت است. این را همه کسانی که دستی بر آتش دارند خوب می‌دانند.

ما یک سازمان عریض و طویل رسانه‌ای نیستم. ما امکانات و منابع فراوان نداریم. به همین دلیل وقتی در رویدادی مانند رسانه‌های دیجیتال حضور پیدا می‌کنیم بخش زیادی از منابع‌مان را مجبوریم صرف این نمایشگاه کنیم تا با شما مخاطبان گرامی از نزدیک آشنا شویم. به همین خاطر در روزهای گذشته سایتی که شما دنبال می‌کنید مرتب به روز نشده است. بابت این موضوع از همه مخاطبان گرامی راه پرداخت عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در روز‌های آتی دوباره به روزرسانی سایت‌مان را بهتر از گذشته کنیم.

 ما فقط خبررسانی نمی‌کنیم. ما فقط یک رسانه خبری نیستیم. ما فقط اطلاعات عرضه نمی‌کنیم. ما خبر همراه با نقد و تحلیل ارائه می‌کنیم. ما می‌خواهیم راه پرداخت شبکه اجتماعی فعالان صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک باشد. ما می‌خواهیم دانش مفید عرضه کنیم. چه کنیم که راه دور است و بیابان پیش رو.

گزارش تصویری از حضور ما در نمایشگاه را می‌توانید از اینجا ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.