انتخاب سردبیر تحول دیجیتال (Digital Transformation) تکنولوژی‌ها و روندها

راه پرداخت با حمایت بانک پاسارگاد منتشر کرد: فایل PDF گزارش آی‌دی‌سی با عنوان «تحول دیجیتال: بینشی برای درک و اجرای درست آن»

کسب‌وکار امروز از طریق فناوری به کانال‌های ارتباطی بی‌سابقه‌ای دسترسی دارد. فناوری ارتباطات ظرفیت آن را دارد که رضایت مشتریان را جلب کند و بهره‌وری کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد؛ بنابراین، یکی از عناصر اصلی در مسیر تحول دیجیتال شرکت‌ها است. تحول دیجیتال در حوزه ارتباطات تجاری برای بسیاری از شرکت‌های تازه آغاز شده است. با این وجود، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که شرکت‌ها بهره‌وری کارکنان را به‌عنوان محرک اصلی اقدامات خودشان در تحول دیجیتال قرار داده‌اند و تجربه مشتری هم با اختلاف جزئی، از اهمیت بعدی برخوردار است.

شرکت آمریکایی ارائه‌دهنده سرویس‌های مشاوره و هوش بازار آی‌دی‌سی (IDC) در همین راستا گزارشی با عنوان «Digital Transformation: Insight into getting it right» ارائه کرده است که در این گزارش  از ۷۵۱ مدیر تشکیلات تجاری و ۶۰۰ مصرف‌کننده در ۱۵ کشور مختلف نظرسنجی کرده تا از نحوه استفاده آنها از فناوری ارتباطی در کسب‌وکار و نگرششان در این زمینه آگاه شود.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش آی‌دی‌سی با عنوان «تحول دیجیتال: بینشی برای درک و اجرای درست آن»

یافته‌های موجود در این مقاله مختصر مستقیما از تحقیقات IDC در ژانویه ۲۰۱۸ استخراج شده است. موضوعات این تحقیق عبارتند از: وضعیت فعلی فناوری ارتباطی در تشکیلات تجاری، چالش‌های کلیدی در استفاده موفق از این فناوری، اختلاف نظر متخصصان IT و LOB، تأثیر فناوری ارتباطی، استفاده از آن و سیاست‌های پیرامون آن روی مشتریان و سطح رضایت آنها. راه پرادخت هم با همکاری و حمایت بانک پاسارگاد ترجمه فارسی این گزارش را با عنوان «تحول دیجیتال: بینشی برای درک و اجرای درست آن» ارائه کرده است که در ادامه می‌توانید فایل PDF آن را در صورت تمایل دانلود و مطالعه کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش آی‌دی‌سی با عنوان «تحول دیجیتال: بینشی برای درک و اجرای درست آن»

درباره نویسنده

محدثه دهباشی

محدثه ده‌باشی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته زبان فرانسه از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. او از سال 93 با راه پرداخت همکاری می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */