راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در کشور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

همکاری بین بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در قالب تفاهم‌نامه مشترک در جهت تلاش برای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور در مرکز نوآوری ایران زمین امضاء شد.

بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در کشور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند. این تفاهم‌نامه با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بانک ایران‌ زمین در جهت شناسایی، گزینش، رشد و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور امضاء شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری ایران‌ زمین، تجاری‌سازی طرح‌های موفق، ارائه مشاوره و راهکارهای فنی در زمینه‌های مرتبط، تسهیل شرایط و تسریع فرآیند اخد تأییدیه دانش‌بنیان از جمله مواردی است که مرکز نوآوری ایران‌ زمین با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همکاری خواهند کرد.

گفتنی است «مرکز نوآوری ایران زمین» محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

زیرساخت‌های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را برای صاحبان طرح‌ها در قالب برنامه‌های پیش شتابدهی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری فراهم ساخته است.

فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین، وجود تفاهم‌نامه با مراکز علمی و دانشگاهی و گروه راهنمایان و مربیان کسب‌وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح‌های نوآورانه ایجاد کرده؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش‌آفرینی قرار گیرند.

صاحبان ایده و کسب‌وکارهای استارت‌آپی، در خصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می‌توانند به سایت مرکز نوآوری ایران‌ زمین مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.