راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین آرین از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو بازدید کردند

مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین آرین، ۱۱ تیرماه از سایت تولید شرکت توسن تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

در بازدید مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین آرین از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو، خط تولید کارتخوان Q80، بخش فنی و مهندسی، انبار محصولات تولیدی و ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توس تکنو (دستگاه‌های ATMR) مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی (ATMR) توسن‌ تکنو در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد. این محصول به صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است.

.

در مراسم بازدید از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو چه گذشت؟

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌ تکنو، در ابتدای این مراسم محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌ تکنو ضمن خیر مقدم به مهمانان اداره جلسه را به جمشید آزاده، قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان این شرکت سپرد تا فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بزرگ و مطرح کشور مرور کند. مرور محصولات جدید توسن‌ تکنو در حوزه پرداخت و نیز راهکار جدید توسن‌ تکنو در خصوص پرداخت بهای سوخت روی پمپ بخش دیگر این ارائه بود.

احد عرب، سرپرست تولید سخت‌افزار شرکت توسن ‌تکنو در بخشی دیگر به بیان توضیحاتی در خصوص فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت محصولات در این سایت پرداخت. همچنین او ویژگی‌های کلیدی سایت تولید توسن‌ تکنو را تشریح کرد.

سپس مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین آرین، با ورود به بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، از نزدیک با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند. همچنین بازدید از بخش فنی و مهندسی توسن‌ تکنو که به تازگی در این سایت تولید مستقر شده بخش دیگری از این مراسم بود.

در ادامه خط تولید کارتخوان Q80 و همچنین ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌ تکنو یعنی دستگاه‌های ATMR مورد بازدید قرار گرفت.

..

پرداخت الکترونیک بهای سوخت

در بخش دیگری از این بازدید، دمو و تشریح راهکار جدید و جامع ارائه‌ شده این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ انجام شد. در این راهکار که طی یک همکاری مشترک بین توسن‌تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است.

ضمن اینکه این راهکار دارای تأییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت است. در ادامه انبار محصولات تولیدی این سایت مورد بازدید قرار گرفت.

شرکت پرداخت نوین آرین، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک در کشور است. این شرکت زنجیره‌ای از خدمات و محصولات را به کسب‌وکارهای اکوسیستم دیجیتال ارائه می‌کند.

فیلم کوتاه از حاشیه این بازدید را از اینجا ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.