راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار جدیدی برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی اختصاصی

شرکت سیلزفورس از یک پلت‌فرم نرم‌افزاری جدید رونمایی کرده است که کسب و کارهای کاربر به کمک آن می‌توانند شبکه‌های اجتماعی ویژه خود را ایجاد کنند.

به گزارش وب سایت zdnet، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند به کمک پلت فرم جدید سیلزفورس زمینه برقراری ارتباط با تمام افراد مرتبط با خود را، اعم از مشتریان و فروشندگان، برقرار کنند. پلت فرم جدید شرکت سیلزفورس در واقع شاخه‌ای از پلت فرم چتر (Chatter) است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است، اما با این تفاوت که قابلیت‌های بیشتری به آن افزوده شده است. ایجاد فروم‌های عمومی و برقراری ارتباطات خصوصی از جمله قابلیت‌هایی است که سیلزفورس به این پلت فرم افزوده است. سیلزفورس در حال حاضر این راهکار را برای تعداد معدودی از مشتریان خود عرضه کرده و گفته سال بعد آن را به صورت گسترده‌تر عرضه خواهد کرد.

براساس این گزارش، این پلت فرم کاملا مبتنی بر فناوری پردازش ابری است و چنانکه سیلزفورس ادعا کرده است، کاربران در عرض چند دقیقه می‌توانند آن را راه‌اندازی و استفاده کنند. این شرکت هدف خود از عرضه این پلت فرم را جلب مشارکت و برقراری ارتباط بین همه طرف‌های ذی‌نفع کسب و کارهای کاربر، اعم از مشتریان، بازاریاب‌ها، فروشندگان، کارکنان و مدیران اعلام کرده است.

منبع: همکاران سیستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.