راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «شهر رؤیایی» با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های نوپای حوزه خدمات شهری و زیباسازی برگزار شد

رویداد «شهر رؤیایی» اولین رویداد شتابدهنده کارو، با هدف شناسایی و حمایت از کسب‌وکارهای نوپای حوزه خدمات شهری و زیباسازی 14 و 15 اردیبهشت در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری برگزار شد. در طی برگزاری این رویداد استارت‌آپ‌ها حوزه خدمات شهری و زیباسازی به معرفی خود پرداختند.

در اولین روز از این رویداد کارگاه‌هایی با ارائه رضا شیرازی مدیر وب ۲۴، رضا قربانی رییس هیات مدیره راه پرداخت، اسماعیل نورمحمدی مدیر وبمستر سلام، سعید زنگنه، سارا ستوده، محبوبه مظاهری و لقمان آوند برگزار شد.

 

نگاهی به موضوع کارگاه‌های شهر رؤیایی

رضا شیرازی مدیر وب ۲۴ در رابطه با آینده سئو سخن گفت و با بیان اینکه طراحی سایت بدون سئو مانند برگزاری مهمانی بدون مهمان است به ارائه خود پرداخت.

فایل کامل ارائه رضا شیرازی مدیر وب ۲۴ با موضوع «آینده سئو» را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

 

فین‌تک در شهر رؤیایی

در این رویداد رضا قربانی، رییس هیات مدیره راه پرداخت با مطرح کردن این سؤال که فین‌تک چگونه کمک می‌کند سرمایه خود را کنترل کنیم؟ به معرفی مفاهیم ولث‌تک، اینشورتک، بانک‌تک، لندتک، مدیریت مالی، پی‌تک، رمینتس، بیت‌کوین و رگ‌تک پرداخت. او در ادامه به استارت‌آپ‌های فعال که در این زمینه‌ها در خارج از کشور فعالیت می‌کنند اشاره کرد.


فایل کامل ارائه رضا قربانی، رییس هیات مدیره راه پرداخت با موضوع «فین‌تک در شهر رؤیایی» را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ و کاربرد آن برای استارت‌آپ‌ها

اسماعیل نورمحمدی مدیر وبمستر سلام، روش‌های پیشنهادی دیجیتال مارکتینگ استارت‌آپی از جمله طراحی سایت، بازاریابی محتوا، سوشیال مارکتینگ و ابزارهای اتوماسیون را مورد بررسی قرار داد.

فایل کامل ارائه اسماعیل نورمحمدی مدیر وبمستر سلام، با موضوع «دیجیتال مارکتینگ و کاربرد آن برای استارت‌آپ‌ها» را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

در ادامه سعید زنگنه، با محوریت «نقش حاکمیت در فضای کسب‌وکارها» سارا ستوده، با بحث درباره «IOT در شهر رؤیایی» محبوبه مظاهر با موضوع «کار تیمی» و لقمان آوند با بررسی «تصمیم‌گیری بر اساس داده‌ها» به سخنرانی پرداختند.

 

ارائه ایده‌ استارت‌آپ‌ها

در این بخش تیم‌های Motoket، (مارکت تخصصی موتور سیکلت)، پاکبان، MAPCIM (تهیه نقشه سه‌بعدی هوشمند از شهر، ایجاد آگاهی و تعیین نقشه راه، یکپارچه‌سازی و ایجاد تعامل)، IRAN WC (تأمین سرویس بهداشتی عمومی سیار، بهداشتی و بسیار تمیز) نسخه پیچ، Bcode (اولین همراه طراح برای معماران)، پالت رنگی، memory city (اپلیکیشن با قابلیت ثبت یادگاری، دسترسی به یادگاری‌های ثبت شده توسط بقیه افراد، قرار دادن ویس و گوش دادن بقیه ویس‌ها)، بیو پلاست، بازیافت کاغذ، خشت خونه رویاهاتو بساز، سورپا و Future light ایده خود را ارائه کردند.
در پایان Bcode، Iran wc، memorycity و Mapcim به عنوان استارت‌آپ‌های برتر این رویداد معرفی شدند.

همچنین بیوپلاست و future light به عنوان بهترین استارت‌آپ دارای ایده اختراعی شناخته شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.