راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، خدمات و دستاوردهای جدید خود را در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه معرفی کرد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به همراه بانک ملی ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کشور در این زمینه به شمار می‌رود، حاضر شد و به معرفی بخشی از خدمات جدید و دستاوردهای خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) با حضور بیش از 320 شرکت فعال در بازار سرمایه و با شعار مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر، صبح روز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارائی، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و سورنا ستاری معاون فناوری رئیس‌جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

کارت‌خوان چندمنظوره ویژه جایگاه‌های سوخت، نسخه جدید اپلیکیشن ایوا و پالس از جمله دستاوردهای مهم شرکت پرداخت الکترونیک سداد با همکاری بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک به شمار می‌روند که در این نمایشگاه  به معرفی آنها پرداخته شد.

جست‌وجوی پیشرفته گزارش‌ها، مدیریت تعهدات مالی، لاگین امن، درخواست پشتیبانی، اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها و تعامل با پذیرندگان از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن پالس به شمار می‌رود و نسخه جدید اپلیکیشن ایوا نیز با ارائه 15 خدمت در حوزه پرداخت الکترونیک، یک ابزار پرداخت زنده است که با ایجاد تجربه کاربری متفاوت در خدمات خود همچون؛ پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام خلافی خودرو و پرداخت قبض تلفن ثابت و… توانسته است تا فعالیت کاربران را تسهیل کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از دوم لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور در غرفه بانک ملی، سالن B۳۸ در این نمایشگاه به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و فعالیت‌های خود در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک برای علاقه‌مندان پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.