دارندگان گوشیهای آیفون میتوانند از طریق مراجعه به وبسایت اپلیکیشن تاپ، نسبت به استعلام بدهی پلاک خودرو خود و پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی اقدام کنند. مطابق اعلام معاون توسعه و ساخت شرکت آزادراههای کشور مهلت پرداخت عوارض آزادراهی تا ۱۰ اردیبهشتماه تمدید شده است و این عوارض صرفاً به صورت الکترونیکی قابل پرداخت بوده و در صورت عدم پرداخت مالک خودرو با جریمه ۳۰ هزارتومانی مواجه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، سایر روشهای پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی عبارتاند از:
- نصب یکی از اپلیکیشنهای، تاپ، کیپاد، اتول یار، از گوگل پلی و یا کافه بازار ( برای دارندگان گوشیهای Android) و مراجعه به بخش عوارض آزادراه و پرداخت بدهی پلاک خودرو
- پرداخت از طریق تگهای هوشمند بانک مسکن
- مراجعه به وبسایت nspay و اتصال پلاک به حساب بانکی و صدور اجازه برداشت به صورت اتوماتیک پس از عبور از عوارضیها
- از طریق کد دستوری *720*8#
یک پاسخ
طرح بسیار بد و دردسر ساز برای مردم .