امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها برای دارندگان گوشی‌های آیفون در «اپلیکیشن تاپ» فراهم شد

امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها برای دارندگان گوشی‌های آیفون در «اپلیکیشن تاپ» فراهم شد

دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت اپلیکیشن تاپ، نسبت به استعلام بدهی پلاک خودرو خود و پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی اقدام کنند. مطابق اعلام معاون توسعه و ساخت شرکت آزادراه‌های کشور مهلت پرداخت عوارض آزادراهی تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه تمدید شده است و این عوارض صرفاً به صورت الکترونیکی قابل پرداخت بوده و در صورت عدم پرداخت مالک خودرو با جریمه ۳۰ هزارتومانی مواجه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، سایر روش‌های پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی عبارت‌اند از:

  • نصب یکی از اپلیکیشن‌های، تاپ، کیپاد، اتول یار، از گوگل پلی و یا کافه بازار ( برای دارندگان گوشی‌های Android) و مراجعه به بخش عوارض آزادراه و پرداخت بدهی پلاک خودرو
  • پرداخت از طریق تگ‌های هوشمند بانک مسکن
  •  مراجعه به وب‌سایت nspay و اتصال پلاک به حساب بانکی و صدور اجازه برداشت به صورت اتوماتیک پس از عبور از عوارضی‌ها
  •  از طریق کد دستوری *720*8#
نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/xqwg کپی شد

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی