راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایه‌گذاری ۲/۹ میلیون دلاری سامسونگ روی استارت‌آپ لجر

براساس گزارشی که روز چهارشنبه توسط یکی از خبرگزاری‌های فرانسوی اعلام شد، شرکت سامسونگ ۲/۶ میلیون یورو (معادل ۲/۹ میلیون دلار) روی یکی از استارت‌آپ‌های فرانسوی به نام لجر(Ledger) سرمایه‌گذاری کرده است.

استارت‌آپ لجر یکی از شناخته‌شده‌ترین استارت‌آپ‌های فرانسه است که در زمینه‌ محصولات سخت‌افزاری فعالیت می‌کند و مشهورترین محصولش کیف پول سخت‌افزاری آن (لجر نانو اس) است که برای ذخیره‌ ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت‌ سامسونگ از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان است که اخیرا علاقه‌ فراوانی به بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده نشان داده است. به عنوان مثال، چند روز پیش گزارشی از فعالیت سامسونگ روی شبکه‌ بلاکچین محور خود منتشر شد. هم‌چنین سامسونگ در آخرین محصول خود (گوشی اس ۱۰) که گل سرسبد محصولاتش محسوب می‌شود، یک کیف پول دیجیتالی گنجانده است.

با توجه به تخصص لجر در ساخت کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی امن، به نظر می‌رسد که یک بازی برد- برد بین این دو شرکت انجام شده باشد، هر چند هنوز جزئیات بیشتری در ارتباط با این همکاری در دسترس نیست.

اریک لاشورک(Eric Larchevêque) مدیرعامل استارت‌آپ لجر پس از انتشار این گزارش در تائید آن، توییتی را نوشته و اذعان کرد، کیف پول‌های سخت‌افزاری هنوز هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، اما برای این‌که بتوانیم با تحولات و انقلاب‌های کریپتو همگام شویم نیازمند گوشی‌های هوشمند هستیم.

توییت اریک لاشورک

آخرین محصول لجر، کیف پول سخت‌افزاری مبتنی بر بلوتوث آن است که لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نام دارد و نسخه‌ بهبود یافته‌ای از محبوب‌ترین محصولات لجر یعنی نانو اس است. این محصول از ویژگی‌های خارق‌العاده‌تری هم‌چون اتصال بی‌سیم، صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر، پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده بیشتر و سرعت بالاتر بهره می‌برد.

منبع: Mashable

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.