راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت کاسپین از گسترش فعالیت‌های این شرکت در زمینه بانکداری باز خبر داد

شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکی از شرکت‌های حاضر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه است. به همین مناسبت و به‌منظور آشنایی بیشتر با کاسپین، گفت‌وگویی کوتاه با مهندس سعید قندی، مدیرعامل این شرکت داشتیم.

«شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین» در دی‌ماه سال 1382 به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان به ثبت رسیده است. قندی در این باره می‌گوید: «اوایل دهه هشتاد، بانک پارسیان با نگاه به پیشرفت سریع تکنولوژی در عرصه فناوری اطلاعات و ابزارهای جدید بانکی و با توجه به لزوم به‌کارگیری دانش روز، تصمیم می‌گیرد سازمانی را با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای این حوزه در مجموعه خود راه‌اندازی کند. کاسپین آن زمان و باهدف بهره‌مندی از نیروهای متخصص و جوان داخلی تاسیس شد.»

مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین در ادامه به 15 سال تجربه این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه و توسعه راهکارهای جامع پولی و مالی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و تولید نرم‌افزارهای عملیاتی اشاره می‌کند و می‌گوید: «کاسپین توانسته سامانه‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف پولی و مالی از قبیل بانکداری متمرکز، سیستم‌های مبتنی بر کلان داده نظیر هوش تجاری و کشف تقلب، سامانه‌های ارزی و غیره را علاوه بر بانک پارسیان در سایر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری راه‌اندازی کند و استقرار بدهد.»

محصولات و خدمات کاسپین عبارتند از: «سامانه بانکداری باز (Open API)»، «ارائه خدمات در حوزه طراحی، نصب و راه‌اندازی مرکز داده»، «سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)»، «سامانه جامع بانکداری متمرکز لوتوس» و «سامانه هوش تجاری و کشف تقلب». همچنین نزدیک به ۴۰ سامانه مختلف در حوزه بانکی در این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است.

به گفته مهندس سعید قندی، شرکت کاسپین، با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی، با تمرکز بر راه‌حل‌های پولی و مالی، در پی آن است کسب‌وکار مشتریانش را با نگاه شرکای تجاری خود، توسعه داده و توان رقابت‌پذیری آن‌ها را افزایش دهد.

از برگزیدگان نهایی رویداد اینوباش شرکت کاسپین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تجلیل می‌شود

شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود به حاضران در صنعت بانکداری، در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر شده است.

در این نمایشگاه، علاوه بر معرفی محصولات کاسپین به حاضران، برگزیدگان رویداد اینوباش نیز معرفی و جوایز آنان اهدا می‌شود.

مهندس سعید قندی با اشاره به این مطلب می‌افزاید: «رویداد اینوباش با هدف جذب و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاق، دی و بهمن 97 به‌صورت گسترده‌ای در دانشگاه‌های کشور اطلاع‌رسانی شد. اسفندماه نیز زمان داوری رویداد در 2 مرحله بود.»

به گفته سعید قندی، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، جوایز نفیسی به نفرات اول تا سوم رویداد اینوباش اهدا می‌شود و به 9 نیز تیم لوح یادبود اهدا می‌شود. همچنین تیم‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی، به‌منظور توسعه محصول و تجاری‌سازی موردحمایت شرکت کاسپین قرار خواهند گرفت.

سعید قندی، ضمن ابراز رضایت از برگزاری رویداد اینوباش و تداوم آن در آینده، می‌گوید: «اینوباش یک رویداد مدت‌دار در شرکت کاسپین نخواهد بود و به‌صورت یک فرآیند مستمر حتما در 98 نیز ادامه پیدا خواهد کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.