راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی نرم‌افزار Simple Bitcoin Widget برای ردیابی قیمت ارزهای رمزنگاری‌شده

معامله‌گران و علاقه‌مندانی که مایل‌اند تا هر زمان که بخواهند از نوسانات قیمت ارزهای رمزنگاری‌شده مطلع و آگاه باشند فقط کافی است تا از نرم‌افزاری به نام سیمپل بیت‌کوین ویجت استفاده کنند.

این نرم‌افزار یک اپلیکیشن منبع بازی است که داده‌های بازار مربوط به کوین‌ها را از پلتفرم‌های خریدوفروش برتر کسب می‌کند و به راحتی می‌تواند شما را از بالا و پایین شدن قیمت‌ها آگاه کند.

سیمپل بیت‌کوین ویجت برای دستگاه‌های اندروید طراحی شده است و تاکنون بیش از 100 هزار دانلود و نصب از طریق فروشگاه گوگل پلی داشته است. البته باید گفت که این اپلیکیشن هنوز تمام و کمال نیست و به همین خاطر هم فضای زیادی از تلفن شما را اشغال نمی‌کند و روی عمر باتری شما نیز تاثیرات منفی ندارد.

این نرم‌افزار قادر به ردیابی حدود بیش از 20 کوین معروف است و می‌تواند آخرین قیمت‌های هر کدام از این کوین‌ها از سمت بیش از 80 صرافی ارزهای رمزنگاری‌شده ازجمله بایننس، اوککس و هوبی، به شما اعلام کند.

این نرم‌افزار قابلیت سفارشی‌سازی را دارد و می‌تواند نرخ‌های چندین ارز رمزنگری‌شده را روی صفحه نمایش موبایل به شما نمایش دهد. کاربران هم می‌توانند طی بازه‌های زمانی مختلف، از 5 دقیقه گرفته تا 24 ساعت، این نرخ‌ها مجددا به روزرسانی کنند و ارزهای فیات مختلفی مانند دلار آمریکا، یورو، پوند، ریال برزیل و کرونای چک را هم برای اطلاع از قیمت هر کدام از این ارزهای رمزنگاری‌شده به ارز محلی خود انتخاب کنند.

برای پیاده‌سازی ویجت روی تلفن خود نیازی به امکان انواع دسترسی‌های مختلف وجود ندارد و فقط اتصال به اینترنت کافی است و دیگر اینکه دانلود این اپلیکیشن کاملا رایگان است و خبری از صفحه‌های تبلیغاتی مزاحم هم نیست.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.