راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک وب‌سایت اسکم با جعل اسم اریاتک سعی به فعالیت کرده / خوشبخت: اریاتک هیچ‌گونه ارتباطی با این وب‌سایت ندارد

شرکت اریاتک بانی رسام فعالیت رسمی خود را به‌عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه فناوری بلاکچین و رمزارزها از نیمه سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است اما به‌تازگی یک وب‌سایت اسکم در چند روز گذشته با جعل اسم اریاتک سعی به فعالیت کرده است و ادعا دارد که شعبه بین‌المللی شرکت اریاتک است. با سعید خوشبخت مدیرعامل شرکت اریاتک درباره این موضوع گفت‌وگو کوتاهی کردیم.

مدیرعامل شرکت اریاتک این ماجرا را این‌طور توضیح داد: «متأسفانه اخیراً عده‌ای ناشناس با سوءاستفاده از حسن شهرت شرکت اریاتک در حوزه بلاکچین و رمزارز در کشور و با جعل نام، نشان تجاری و همچنین اطلاعات آن اقدام به تأسیس وب‌سایتی با آدرس www.areatak.io به‌منظور خریدوفروش رمزارز کرده‌اند و ادعا دارند که شعبه بین‌المللی شرکت اریاتک هستند.»

خوشبخت با اشاره به اینکه شکایت به مراجع قانونی و پلیس فتا توسط وکیل شرکت انجام‌شده و در حال پیگیری هستند، گفت: «بدین‌وسیله اریاتک اعلام می‌کند که هیچ‌گونه ارتباطی با این وب‌سایت و فعالیت‌های مربوط به آن ندارد. شکایت به مراجع قانونی و پلیس فتا توسط وکیل شرکت انجام‌شده و در حال پیگیری است. در نظر داشته باشید اریاتک نمی‌تواند هیچ‌گونه پشتیبانی‌ در قبال صدمات احتمالی ناشی از ثبت‌نام، در اختیار گذاشتن اطلاعات و همچنین مراودات مالی شما با این وب‌سایت داشته باشد و مسئولیت چنین فعالیت‌هایی منحصراً با خود کاربران خواهد بود.»

به گفته مدیرعامل این شرکت، و اریاتک به‌هیچ‌عنوان فعالیت خریدوفروش آنلاین رمزارز نداشته و نخواهد داشت و آدرس رسمی وب‌سایت شرک www.areatak.com است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.