شرکت‌ها پی‌تک (PayTech) کسب‌وکارها

ستاره مربع‌ها از تلویزیون می‌روند / مدل کسب‌وکار شرکت توسکا تغییر می‌کند

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

روابط عمومی شرکت توسکا اعلام کرد که تبلیغ خدمات ارزش‌افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صداوسیما مبنی بر تبلیغ کدهای دستوری ستاره مربعی در برنامه‌های تلویزیونی که با انتقادات بسیاری همراه بود، این شرکت اعلام کرد که مدل کسب‌وکار خود را تغییر می‌دهد.

این انتقادات پس از موضوع عدم شفافیت در نظرسنجی‌های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش‌افزوده و اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر دستکاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت.

هم اکنون روابط عمومی شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «تبلیغ خدمات ارزش‌افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.»

در متن این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فعالیت‌های شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است:

تبلیغ خدمات ارزش‌افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه‌مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب‌وکار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تأمین رضایت مخاطبان به کار خواهد گرفت.»

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */