راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ایران‌‌ کیش افزایش 30 درصدی سرمایه به تصویب سهامداران رسید

شرکت کارت اعتباری ایران کیش مجمع عمومی فوق‌العاده خود را امروز 21 اسفندماه در سالن تلاش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار کرد و 30 درصد افزایش سرمایه در این مجمع به تصویب سهامداران رسید.

در این مراسم که 84 درصد از سهامداران حضور داشتند، صادق فرامرزی، مدیر عامل شرکت ایران کیش به عنوان ناظر این جلسه در ابتدا توضیح داد: «سال 1382 شرکت ایران کیش تاسیس شد و سال 1386 مجوز پی‌اس‌پی را دریافت کرد. از سال 1390 هم به حوزه بورس وارد شد.»

او با بیان اینکه از سال 1384 تا 1396 سرمایه این شرکت 200 میلیارد تومان بوده، گفت: «به پیشنهاد مجمع از امروز این سرمایه 30 درصد افزایش پیدا می‌کند و به 260 میلیارد تومان می‌رسد. به نظر می‌رسد که بازگشت این سرمایه هم 34 ماه به طول انجامد.»

فرامرزی در ادامه به برنامه‌هایی که بابت افزایش سرمایه در نظر گرفته شده است، اشاره کرد وگفت: «عمده این برنامه‌ها برای تامین دستگاه‌های کارتخوان لازم در سال جدید است که حدود 129 هزار و 250 دستگاه خواهد بود. بخشی از این هزینه از محل افزایش سرمایه و بخش دیگر از دارایی‌های شرکت و وام‌ها کسر می‌شود. همچنین در این افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی شرکت در اولویت است.»

در ادامه پیشنهاد هیات مدیره به رای گذاشته شد و با رای‌گیری سهامداران به حد نصاب رسید. فرامرزی توضیح داد: «با تصویب این پیشنهاد و انجام مراحل آن، در فرصت 60 روزه از اواخر خرداد سال آینده کار آن نهایی می‌شود و در اوایل تیر مجمع عادی خود را برگزار خواهیم کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.