راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت فرازپردازان: مسابقه 2 ICT Challenge فرصتی برای ارتباط کامل صنعت فناوری اطلاعات با دانشگاه است

مسابقه 2 ICT Challenge شانزدهم اسفند در دانشگاه شریف آغاز شده و تا هفدهم ادامه دارد. شرکت فرازپردازان به عنوان حامی اصلی در این رویداد شرکت کرده است. با محمد امین شیرازد، مدیرعامل این شرکت گفت‌وگویی کردیم تا از دلایل حضور در این رویداد اطلاعاتی کسب کنیم.

محمد امین شیرازد مهم‌ترین عامل برای حضور در این رویداد را جذب نیروی ماهر تلقی کرد و گفت: «از یک سو می‌خواستیم متوجه پتانسیل‌های موجود در دانشگاه بشویم. از سوی دیگر می‌خواستیم نیازهای خودمان مانند نیروی انسانی را از طریق ارتباط با محیط دانشگاهی رفع کنیم.»

او ادامه داد: «در این رویداد خود دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان با فضا و سوالاتی که صنعت فناوری اطلاعات به ویژه صنعت بانکداری الکترونیک با آن مواجه است، آشنا می‌شوند و در یک مسابقه عملی ارزیابی خوبی نسبت به وضعیت و مسائل صنعت پیدا می‌کنند. از سوی دیگر با شرکت‌های مطرح در این زمینه آشنا می‌شوند.»

شیرزاد با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای شرکت‌هایی مانند ما تقویت روحیه تیمی است، گفت: «در این مسابقه افراد در یک تیم دو یا سه نفره به رقابت باهم می‌پردازنند که موجب تقویت روحیه تیمی است و وقتی فرد در قالب یک تیم، مساله‌ای را حل می‌کند و به نتیجه می‌رسد، روحیه تیمی‌اش تقویت می‌شود.»

مدیرعامل شرکت فرازپردازان تداوم این مسابقات را فرصتی برای ارتباط کامل صنعت فناوری اطلاعات و محیط دانشگاه می‌داند و گفت: «خود دانشجویان هم می‌توانند ارزیابی کنند که در شرکت‌های فناوری اطلاعات چه موضوعاتی حاکم است. همچنین آنها می‌توانند به ضعف‌های آموزشی خود که در محیط دانشگاه نیاموخته‌اند پی ببرند و مطالبه‌گری کنند تا در دانشگاه به آنها توجه شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.