راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینوداد، از چه زیرساخت‌هایی جهت دستیابی به اهداف اکوسیستم کارآفرینی استفاده می‌کند؟

مرکز نوآوری فینوداد، در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری مالی با محوریت بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ تشکیل شد. این مرکز مأموریت خود را فراهم آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه مورد نیاز کارآفرینانی در نظر گرفته است.

مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) از زیرساخت‌های زیر به عنوان ابزار، جهت دستیابی به اهداف اکوسیستم کارآفرینی خود استفاده می‌کند.

  • فضای کار اشتراکی (Co – Working Space)
  • برگزاری مسابقات، گفت‌وگوها، پنل‌های تخصصی، رویداد و…
  • آکادمی کارآفرینی
  • شبکه قدرتمند ملی و بین‌المللی
  • دسترسی به فناوری‌های نوین و بازار
  • منتور شیپ و دسترسی به افراد متخصص حوزه‌های مرتبط
  • سرمایه‌گذاری خطرپذیر

فینوداد بستری است تا استارت‌آپ‌ها، منتورها و مشاوران شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت وهم افزایی در این اکوسیستم با پشتوانه قدرتمند بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد. فضا مناسبی برای رشد و توسعه کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها و همچنین توسعه فناوری‌های نوین و به روز دنیا فراهم کنند.

فینوداد با هدف شناسایی و جذب نخبگان، حضور فعال در دانشگاه‌های معتبر، راه‌اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی را در دستور کار خود قرار داده است و با ارائه برنامه‌های مختلف در توسعه شبکه کارآفرینی و ارزش‌آفرین میان دانشجویان و کارآفرینان مرتبط با دانشگاه، نقش فعالی را ایفا خواهد کرد.

هدف اصلی فضای کار اشتراکی، ایجاد یک شبکه همکاری است. ارائه فضای کار اشتراکی در کنار تسهیلات و پلتفرم‌های آموزشی گوناگون منجر به رشد کارآفرینان می‌شود. برگزاری رویدادهایی با هدف انتقال تجربیات کارآفرینان موفق، جلسات مشاوره و کارگاه‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های فینوداد است که ساخت شبکه همکاری، رشد تفکر کار تیمی و توسعه کسب‌وکار کارآفرینان را تسهیل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.