راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین کافه ‌بلاکچین97، با موضوع «مروری بر تحولات بلاکچین در سال گذشته» برگزار می‌شود

آخرین برنامه سال 1397 کافه ‌بلاکچین با موضوع «مروری بر تحولات بلاکچین در سال گذشته» با هدف نقد، برسی و معرفی رمزارزهای غیر قابل اعتماد، دوشنبه 13 اسفند در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این برنامه مصطفی نقی‌پورفر، بنیان‌گذار آزمایشگاه بلاکچین، رضا شیرازی، مدرس دانشگاه، مشاور کسب‌وکار، مجری پروژه‌های تجارت الکترونیک، یاشار راشدی، بنیان‌گذار رادیو بلاکچین، محمدرضا قدوسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل Accelerator of BlockChain (ABC)، کیارش واحدی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری اینوست لند و محمدرضا فروزنده دوست، مدیرکل ارزیابی امنیتی محصولات سازمان فناوری اطلاعات به عنوان سخنران حضور دارند.

کافه ‌بلاکچین هر دو هفته یک‌بار روز دوشنبه با هدف آشنایی با فناوری بلاکچین برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نشست آشنایی با فناوری بلاکچین است. در این کافه آینده فناوری بلاکچین، زمینه‌های فعالیت و ایجاد کسب‌وکار با استفاده از این فناوری و تغییراتی که ممکن است در بلاکچین رخ دهد مورد بحث قرار می‌گیرد. در بیستمین برنامه‌ی کافه بلاکچین  در مورد ICO های نامعتبر بحث می‌شود. همچنین با حمایت خانه نوآوری و آزمایشگاه نوآوری زنجیره بلوک می‌توانید استارت‌آپ خود را طراحی و ارائه کنید.

برای شرکت در این برنامه روی اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.