راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی پنج بازی تخته‌ای بیت‌کوین

بیت‌کوین بسیار اعتیادآور است. برای کسانی که این مفهوم را می‌شناسند و عاشق ارزهای رمزنگاری‌شده هستند، دیگر ارسال و دریافت و نگهداری این ارزها کفاف نمی‌کند و به‌زودی به سمت کالاهای بیت‌کوینی می‌روند. منظور لوازم جانبی و تزئینی بیت‌کوین است، از استیکرهای بیت‌کوین گرفته تا کیف پول‌های سخت‌افزاری. مرحله آخر برای افرادی که علاقه بسیاری به این ارزهای رمزنگاری‌شده دارند، سرمایه‌گذاری در بازی‌های بیت‌کوینی است.

بازی‌های تخته‌ای بیت‌کوینی هنوز آنطور که باید و شاید کامل و بی‌عیب و نقص نیستند و هنوز خیلی زمان باقی است تا این نوع بازی‌ها به بازی‌های مرسوم در هر خانه‌ای بدل شوند. در ادامه پنج مورد از این بازی‌های بیت‌کوینی را به شما معرفی می‌کنیم.

Bitcoin Empire

یکی از اولین بازی‌های بیت‌کوینی که توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند، بازی Bitcoin Empire است که در این بازی کارتی، بازیکنان برای جمع‌آوری بیت‌کوین‌های بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. کارت‌های شخصیتی شامل مهارت‌هایی هستند که مربوط به قوانین، برنامه‌نویسی و بازاریابی است و کارت‌های حمله با عناوینی چون Hack، Lawsuit یا Smear Campaign معرفی می‌شوند. با اینکه این بازی برای اولین بار در Bitcoin.com معرفی شد اما این روزها بازی کمیابی شده است.

Bitcoin Empire: To the Moon 2.0

این بازی هم توسط سایت کیک‌استارتر تامین مالی شد و در فوریه 2018 وارد بازار شد. این بازی به شما در درک و فهم بازار رمزنگاری‌شده کمک می‌کند. در این بازی هر بازیکن با جمع‌آوری بیت‌کوین امپراطوری برای خود می‌سازد و برای افزایش ثروتشان تبادلات برقرار می‌کند و باید مراقب حمله دیگر بازیکنان هم باشد.

Cryptocurrency: The Board Game

این بازی سال گذشته توانست در سایت کرادفاندینگ کیک‌استارتر 15 هزار دلار تامین سرمایه داشته باشد که برای  یک بازار خرسی مبلغ قابل توجهی است. این بازی بازیکنان بایستی نقش مدیرعامل یک استارت‌آپ فین‌تکی را ایفا کنند که به دنبال خریدوفروش و استخراج ارزهای رمزنگاری‌شده هستند و وظایفی از جمله استخدام متخصصان، مواجهه با Shitcoinها و حل و فصل الگوریتم‌های استخراج رمزنگاری‌شده است.

Crypto Millionaire

این بازی هم یکی دیگر از پروژه‌های مطرح‌شده در سایت کیک‌استارتر است و نسبت به دیگر بازی‌های تخته‌ای بیت‌کوین بازی به مراتب ساده و ابتدایی به شمار می‌آید.

Crypto

Crypto یک بازی تخته‌ای استراتژیک است که توانست در سایت ایندیگوگو دو هزار دلار تامین مالی انجام دهد. برای انجام این بازی هیچ نیازی به دانستن اطلاعات درباره ارزهای رمزنگاری‌شده نیست. Rumors، Hacks، Sell-offs و Hard Fork اسامی چهار کارت رویداد این بازی است. همچنین انواع مختلف روش‌های حراج مانند Dutch، English، Vickrey و Fixed price به بازیکنان یاد می‌دهد که برای پرداخت یک دارایی روش‌های بیشتری وجود دارد.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.