راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه کمک‌های مالی به خیریه با بلوزهای غیرتماسی ویزا

خیرینی در لندن با پوشیدن بلوزهایی حاوی کارت ریدرهای غیرتماسی که در قسمت آستین آن تعبیه شده قصد دارند تا برای جشن سالانه Christmas Jumper Day برای کودکان کمک‌های مالی جمع کنند.

این فناوری که توسط تیم نوآوری داخلی ویزا طراحی شده است این امکان را به افراد می‌دهد تا تنها با قرار دادن کارت غیرتماسی یا تلفن همراه با قابلیت ان‌اف‌سی روی ریدرهای ادغام‌شده روی این لباس‌ها، به‌صورت اتوماتیک 2 پوند اهدا کنند.

سازمان غیردولتی بین‌المللی Save the Children پیش‌بینی می‌کند که بیش از پنج میلیون نفر در سراسر انگلستان، با پوشیدن این بلوزها، در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند.

به گفته این سازمان و همینطور شرکت ویزا، از آنجایی که مردم تمایل بیشتری به استفاده از پرداخت‌های دیجیتال دارند، در نتیجه استفاده از پول نقد رو به کاهش است و باید به این نکته هم اشاره کرد که بیش از 60 درصد از تراکنش‌های رودرروی ویزا به‌صورت غیرتماسی انجام می‌شود.

این دو سازمان بر این باورند که باید از روش‌های پرداخت جدید برای جمع‌آوری کمک‌های مالی استفاده کرد تا بتوان از این طریق امکان بهره‌برداری و دریافت کمک‌های مالی را به حداکثر رساند.

منبع: NFC World

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.