راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی برخی از محصولات و خدمات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی محصولات و خدماتی نظیر دستگاه pay at the pump (پرداخت بر روی نازل سوخت)، کیوسک بیمارستانی، CRS (خوددریافت) و ارتباط ترازوهای فروشگاهی و ماشین‌حساب رومیزی به پایانه‌های فروش را در اختیار دارد. به منظور آشنایی با این محصولات و خدمات با مهندس مجید برزگر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم که در ادامه آورده می‌شود.

ناگفته نماند، محصول ماشین‌حساب رومیزی متصل به دستگاه کارتخوان و ارتباط پایانه‌های فروش با ترازوهای فروشگاهی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برای اولین بار در نمایشگاه تراکنش، معرفی شد.

مهندس مجید برزگر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی درباره محصولات این شرکت و چگونگی عملکرد آنها گفت: «سامانه نوین پرداخت الکترونیک بهای سوخت، یکی از محصولات موفق در حوزه پرداخت الکترونیک است.»

برزگر افزود: «دستگاه pay at the pump (پرداخت بر روی نازل سوخت) به‌صورت پایلوت در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران نصب و راه‌اندازی شده است. این دستگاه، برخلاف دستگاه پی استیشن، چند سرویس را به‌صورت یکپارچه مدیریت و ارائه می‌کند. اولین وظیفه این دستگاه، کنترل کارت سوخت، مسائل مربوط به سهمیه‌بندی سامانه هوشمند و آزادسازی تلمبه است.»

مجید برزگر ضمن بیان این نکته که در دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت، امکان کنترل و مدیریت جایگاه برای جایگاه‌دار (پذیرنده) از هر نقطه‌ای وجود دارد؛ به نحوه استفاده کاربران از این دستگاه اشاره کرد و گفت: «کاربر، کارت سوخت خود را بر روی دستگاه می‌کشد و با آزاد شدن دسته نازل، مجوز سوخت‌گیری صادر می‌شود. سپس کارت سوخت خود را از روی دستگاه خارج می‌کند و نوع پرداخت را بر اساس دو روش ذکر شده، انتخاب می‌کند. همچنین، رسید پرداخت از طریق چاپگر نصب شده بر روی دستگاه نازل، چاپ می‌شود.»

کیوسک بیمارستانی، محصول دیگر این شرکت است. مدیر روابط عمومی و تبلیغات یاس ارغوانی درباره این دستگاه گفت: «این کیوسک به باجه‌های ارایه خدمات پزشکی مجهز به صندوق پرداخت، متصل می‌شود. بدین‌صورت که پس از محاسبه و ثبت هزینه خدمات توسط صندوقدار بخش مربوطه، ارباب‌رجوع با مراجعه به این کیوسک می‌تواند مبلغ موردنظر را پرداخت کند که هم‌اکنون در چندین بیمارستان از جمله بیمارستان‌های تهران، تهران کلینیک، شهید رجایی، مهرآیین لواسان و معتضدی کرمانشاه با موفقیت در حال کار است.»

برزگر در ادامه عنوان کرد: «یکی دیگر از دستگاه‌های ارائه گردیده، دستگاه CRS (خود دریافت) است که مشتریان بانک ملت می‌توانند پول‌های نقدی خود را از طریق این دستگاه به حساب خود واریز کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.