راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

والمارت کارکنانش را در بیش از 3 هزار فروشگاه مجهز به دستگاه کارت‌خوان موبایلی کرد

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت در حال گسترش سرویس Chech Out with Me در تمام مراکز خریدش در سراسر ایالات متحده است. این اقدام پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز دستگاه‌های کارت‌خوان موبایلی در گاردن سنترهای ایالات متحده در اوایل امسال اتخاذ شده است.

گفته شده است که سرویس Check Out with Me تا روز جمعه سیاه، در تمام فروشگاه‌های والمارت توسعه خواهد یافت. درواقع این فروشگاه کارمندانی را با یک دستگاه کارت‌خوان موبایلی در قسمت‌های پر رفت و آمد فروشگاه مانند بخش باغبانی، الکترونیک و اکشن الی قرار می‌دهد تا بدین ترتیب مصرف‌کنندگان بتوانند صف‌های پرداخت موجود را دور بزنند و پرداخت هر چیزی را در همان قسمتی که خریداری کردند انجام دهند.

این اقدام والمارت بخشی از مجموعه پیشرفت‌های دیجیتالی است که این غول خرده‌فروشی برای زمان پایان سال، در نظر گرفته است. همچنین در اپلیکیشن و وب‌سایت والمارت هم یک سری به‌روز رسانی‌هایی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

منبع: NFC world

1 دیدگاه
  1. مرضیه جلالی ابیانه می‌گوید

    با سلام و احترام؛ از آنجایی که کشور امریکا تمام توان خود را بر اشاعه فرهنگ مصرفگرایی قرار داده است، لذا یک شهروند امریکایی مدام در حال خرید کالایی است که بعضا برای آن موارد مصرفی ندارد. بنابراین جای تعجبی ندارد که به منظور حل مسائل به دنبال راه های با کمترین هزینه نخواهد بود. در صورتی که نیاز به انجام پرداختی در محل قرارگیری کالاست و شخصی نیز به منظور انجام این امر اختصاص یافته است، راه حل آسانتر استفاده از برنامک های موبایلی و پرداخت از طریق فناوری NFC یا تولید QR CODE یا پرداخت های اعتباری از طریق فروشگاه های ارائه دهنده اعتبار خرید، مهیا می باشد.
    در صورتی که به حفظ محیط زیست و تولید زباله کمتر پایبند باشیم، شایسته تر است که از تولید کالاهای غیرضروری اجتناب کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.