راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پاسارگاد شکایت خود را از سایت سهام‌یاب پس می‌گیرد

به گفته مدیرعامل بانک پاسارگاد، دلیل فیلتر شدن سایت سهام‌یاب، نداشتن مجوز وزارت ارشاد بوده است.

به گزارش پیوست، مدیرعامل بانک پاسارگاد اعلام کرد: «دلیل فیلتر شدن سایت سهام‌یاب، نه شکایت این بانک بلکه نداشتن مجوز وزارت ارشاد بوده است بااین‌حال بانک پاسارگاد همین امروز شکایت خود از سهام‌یاب را پس می‌گیرد.»

مجید قاسمی گفت: «ما باعث فیلتر شدن سایت سهام‌یاب نشدیم و قاضی به خاطر ما این حکم را صادر نکرد. بلکه چون این پلتفرم مجوز وزارت ارشاد را نداشته فیلتر شده است و به‌محض اینکه مجوزش را بگیرد فیلترینگ برداشته می‌شود.»

قاسمی همچنین درباره دلیل شکایت بانک پاسارگاد از سایت سهام‌یاب اعلام کرد: «ما از فعالیت جوانان خوشحال می‌شویم اما در این سایت عده زیادی تشویق به تظاهرات جلوی بانک شده بودند آن هم در شرایطی که آمریکا می‌خواست روز ۱۳ آبان تحریم‌ها را دوباره اعمال کند. ما جزو بانک‌هایی هستیم که مشمول تحریم‌های دور دوم نمی‌شویم و سابقه خوبی در دوران تحریم‌ها داشتیم؛ مثلا سال ۹۱ توانستیم ۲۵ درصد تجارت خارجی کشور را در اوج تحریم‌ها مدیریت کنیم.»

مدیرعامل بانک پاسارگاد در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهید شکایت خود از سهام یاب را پس بگیرید یا نه، گفت: «همین حالا شکایت خود را پس می‌گیریم. حتی اگر مردم را تشویق به تظاهرات جلوی بانک نمی‌کردند از آنها شکایت نمی‌کردیم. چون ما جوابگوی انتقادات هستیم.»

هفته اول آبان‌ماه بود که سایت سهام‌یاب، پلتفرم شبکه اجتماعی در زمینه بازار سهام، به دنبال شکایت بانک پاسارگاد و با دستور قضایی فیلتر شده بود.

2 دیدگاه
  1. مرضیه جلالی ابیانه می‌گوید

    با درود! در پاسخ به اظهارات جناب آقای قاسمی، ضمن تشکر از الطفات ایشان در بازپسگیری شکایت، ذکر دو نکته را به منظور تنویر ذهن ایشان در خصوص فهم و درک مخاطبان، ضروری می دانم: 1- دوران ایجاد حجمه در فضای مجازی به منظور مطرح شدن بانک یا برند به پایان رسیده است و استفاده ابزاری از این فضا که این روزها بسیار مد شده است، مخاطب با درک و فهم و شعور را به اشتباه نمی اندازد.
    2- چنانچه ایشان روحیه انتقادی در پاسخگویی به نظر مخالفان یا معترضین دارند، چرا اقدام به طرح دعوی علیه سایت سهامیاب نموده اند؟ از همان ابتدا منتظر پاسخگویی به حضور احتمالی و دور از ذهن منتقدین می مانند.
    در پایان از نویسندگان و مخبرین محترم سایت راه پرداخت استدعا می نماید از ورود به بازی های اینچنین خودداری نموده و فضای این سایت را از یک سایت با محتوای علمی تبدیل به یک تریبون سیاسی ننمایند.
    با سپاس فراوان
    یک مخاطب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.